Mwa, vond 'm niet moeilijk hoor. Gewoon een kwestie van je schild gebruiken en Light Arrows schieten. En Gilded Sword gebruiken natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In die tempel zit zo'n mini-boss die moeilijk is met van die vleermuizen en rondzwaaiende zwaarden en zo. Verder wel een interessante kerker.
Nee hoor, maar je weet het maar nooit hequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?![]()
Volgens mij heeft dat te maken met die Stray Fairies die je in de kerkers moet vinden. Ik heb alleen de stray fairies in de eerste kerker verzameld. De latere kerkers waren mij teveel werk...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef mini-lellan het volgende:
Er zit trouwens in Ikana Canyon (MM) in westen z'n grot (onder waterval) maar als ik erin ga en daar binnenz o een deur in wil komt er z'n onhoofde figuur (uit OoT) waardoor ik niet naar binnen kan.![]()
Ik heb het idee dat de meeste gewoon previews zijn. En ik ben het inderdaad met je eens dat je het spel helemaal doorgeweest moet zijn om een goed oordeel te kunnen vellen qua grootte en side quests etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:53 schreef alex4allofyou het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ik veel lees dat ze het spel 35 uur ofzo gespeeld hebben en dan de review geven. Maar dan kun je toch niet al een oordeel geven over dit spel?
Het spektakel zit bij Zelda vaak op het eind en dat zal bij dit spel niet anders zijn.
Ik boycot te snelle reviews bij deze, een Zeldareview van de helft van het spel is hetzelfde een recensie van Star Wars episode 4 als...
SPOILER SPOILER SPOILER
...de deathstar nog niet ontploft is.
Ik dacht dat TSA em nog niet helemaal had uitgespeeld... Dacht ik te begrijpen van zijn (p)review...quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
de Hylia review is gedaan door iemand die hem allang heeft uitgespeeld, genaamd TSA. Hij heeft ook het wereldrecord op de speedrun van Oot staan, ergens in de drie uur.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:13 schreef MMaRsu het volgende:
de Hylia review is gedaan door iemand die hem allang heeft uitgespeeld, genaamd TSA. Hij heeft ook het wereldrecord op de speedrun van Oot staan, ergens in de drie uur.
LOLquote:Before this game is done, fan boys will be pissing their pants and message boards will be aflame with rabid fans going nuts over the plethora of twists and turns the game throws at you. Prepare to have your world of Zelda rocked.
Ga je toch lekker Marvel Ultimate Alliance spelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:14 schreef Chocobo het volgende:
................. verdorie...... dat wachten
Is uitquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga je toch lekker Marvel Ultimate Alliance spelen![]()
Schijnt erg leuke game te zijn in co-op!quote:
[Zwaar offtopic]Het is ook zeker een coole gamequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schijnt erg leuke game te zijn in co-op!
Morgen maar even FF III voor mijn DS bestellen. Heb ik tenminste nog wat afleiding tot 8 december.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef mini-lellan het volgende:
ik denk erover om mezelf in te vriezen....![]()
Voor zover ik me kan herinneren moet je een bepaald aantal hartjes hebben voordat je naar binnen kunt. Als het goed is staat het ook op een bordje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef mini-lellan het volgende:
Er zit trouwens in Ikana Canyon (MM) in westen z'n grot (onder waterval) maar als ik erin ga en daar binnenz o een deur in wil komt er z'n onhoofde figuur (uit OoT) waardoor ik niet naar binnen kan.![]()
Verrassend zeg.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:59 schreef Chocobo het volgende:
.................... http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928519.asp
Zou wel eens tijd worden ja, nog maar een paar daagjes till launchquote:Op woensdag 15 november 2006 16:54 schreef Chocobo het volgende:
Er zullen binnenkort wel meer reviews komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |