Het nummer heet Angel of the Morning en is uitgevoerd door diverse artiesten:quote:Op woensdag 15 november 2006 18:31 schreef satecl het volgende:
Ik zoek de 'geen rap-versie' van Shaggy-Angel(refrein)... Van wie is die orgineel..?
Tom Petty - Free Falling?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik zoek een nummer die ik toenstraks hoorde bij 'De wereld draait door' en gisteren ( of eergisteren) bij Domino day. Er wordt alleen Freefalling gezongen ( voor zolang het filmpje duurt, 20sec ofzo), continu, en best rustig.
Chiiiiiiiiiiiiiiiil, graciasquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:12 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is Cascada - Every Time We Touch
Videoclip
Geen probleem, de volgende ook maar meteen doen?quote:
Tom Jones - Green, green grass of home (hier uitgevoerd door Theo Braams)quote:Op woensdag 15 november 2006 22:04 schreef PAA-053 het volgende:
Welk nummer zingt de karaoke-zanger in die mooie Fisherman Friend-reclame, waarin de zakenmannen in Shanghai heimwee krijgen naar hun familie in Volendam?
Jaaa die is het!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Tom Petty - Free Falling?
Ja kom daar effe eerder mee johquote:
Ja gruwelijke nummers, alleen kan ik ze nergens vinden.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:16 schreef MarBu het volgende:
[..]
Ja kom daar effe eerder mee joh![]()
Funkerman - Sponk
Bart B More - Get Hyped On This (Sidney Samson mix)
![]()
(oja de hele playlist hier: Sneakerz@Mysteryland Playlist, maar die had je waarschijnlijk dus al gevonden![]()
Owner of a lonely heart van Max Grahamquote:Op donderdag 16 november 2006 02:09 schreef RogerR het volgende:
Hee, ik zoek een nummer waarvan ik pas de clip weer eens gezien heb.
In de clip heb je twee jongens van een jaar of 12, een blank en een zwart, die een dagje spijbelen.
Eerst lopen ze door de stad flyers uit te delen geloof ik.
In het tweede deel zijn ze in een studio en houden een auditie. Een hoop vrouwen komen langs en dansen terwijl de jongens de bigshot uithangen.
Van welk nummer is deze clip ook al weer?
Fragmentje?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef Lestat het volgende:
Oi! Ik zoek een liedje uit de film Hostel, het speelt in een disco op ongeveer 38 minuten in de film, als Paxton zichzelf opsluit in een krattenhok.
Bij Windows 95 had je een geluidsrecorderquote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentje uit een xvid film moet tillen![]()
http://www.imdb.com/title/tt0450278/soundtrackquote:Op donderdag 16 november 2006 14:11 schreef Lestat het volgende:
Oi! Ik zoek een liedje uit de film Hostel, het speelt in een disco op ongeveer 38 minuten in de film, als Paxton zichzelf opsluit in een krattenhok.
VirtualDub, extract Wav meen ik. Met Audacity dan in stukjes knippenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:15 schreef Lestat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik een geluidsfragmentje uit een xvid film moet tillen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |