Precies! En die rode cirkel en dat lol !! is er ook niet echt!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef vloeistofje het volgende:
Dat kind is er niet echt. Het is een foto van een kind, of het portret is er later in gefotoshopt.
Of het is een foto van de monitor waar het filmpje op afgespeeld werd!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat IS de flits
Er zitten geen ramen in. Die flits zien je op de vloer, via de spiegel. Kijk een aans de voorkant van de tafel. Die felle uitgeblazen vlek?
Kijk eens naar de scherpe randjes van "mevrouw".
Juist. Je lult. Het is geen filmpje.
De foto is evenzo leuk hoor
Het ging je om het kind, want die staat/zit in het midden van het beeldquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef Guiduuuuw het volgende:
Deze huismoeder verdient een lollerslag op haar voorhoofd! Geeft ze een heerlijck showtje weg.. Ik dus lekker genieten van haar ronde vormingen... ZIE IK GVD INEENS EEN KIND ZITTEN! WTF !!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of het is een foto van de monitor waar het filmpje op afgespeeld werd!!!!!
quote:
komt omdat ze zusje isquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef Pakspul het volgende:
Best kansloos topic want ik zie nog steeds geen link naar het filmpje
Het is een foto, geen screencap.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef Pakspul het volgende:
juistemquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Het is een foto, geen screencap.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:44 schreef Pakspul het volgende:
Hij heeft een foto gemaakt van het filmpje toen die op pauze stondquote:Op woensdag 8 november 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee kneus. Er zit een harde flits in. Dit is geen screencap.
Topictitel: Kijk je een lekker filmpje... Zit er een kind in!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Wat....ben jij....dóm.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff naar de extensie gekeken van dat ding in de OP en *.jpg is idd een plaatje!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je zou het filmpje kunnen hebben. Maar dit is een foto.
Hoevaak moet ik nu zeggen dat dit echt een foto van een stilgezet beeld is??! EN NEEN HELAASPINDACHEESE... ik kan je dat filmpje niet sturen, om het simpele feit dat ik bij god niet weten hoe ik dat hier op fok moet zettten!..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff naar de extensie gekeken van dat ding in de OP en *.jpg is idd een plaatje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |