Ik las dat je ook al met adhd2'er Versa hebt kennisgemaakt , was net zo gezellig als onze kennismaking las ik ergensquote:Op woensdag 8 november 2006 21:31 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
En Luusje is die adhd'er toch![]()
Al die namen ook![]()
deel ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
WHAHAHAHA!
Ken je mij nog?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:31 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
En Luusje is die adhd'er toch![]()
Al die namen ook![]()
ik wist het !quote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net eerst een aantal berichten heb gelezen,
naar Bassie
Geen idee, maar deze kans KON ik gewoonweg niet laten lopenquote:
a gossie toch ....quote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
...het is sterker dan ik zelf.....ik ben zwahahaak...![]()
![]()
![]()
All work and no play?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Alsof dát zou eenvoudig is!![]()
[had wel ooit als bijvak speltheorie, maar daar lag de nadruk op de theorie]
Jij en stomme vragen stellenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef Patricia.B het volgende:
In het vorige deel stonden nog een paar berichten waar ik op wil reageren![]()
Hoe krijg ik zo'n bericht hierKnippen en plakken of is dit een hele stomme vraag
![]()
OH sorryquote:
t Staat 0-0quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga even tv kijken!![]()
![]()
![]()
OMG bommie is in zichtquote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
OH sorryIk had je niet gezien
![]()
Kan je ook niet een foto bij je naam plaatsen![]()
(liefst van je gezichtzoals Versabommie
)
ja dan maar van mijquote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Maar ik krijg geen antwoord van je![]()
nou vooruit dan maarquote:
waar ken jij Bas van?!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Dat is hij tochWat een vervelend mannetje zeg
![]()
Gaf je zelf al, je weet al hoe het moet, voor je weet hoe het moetquote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Maar ik krijg geen antwoord van je![]()
Da's geen spelen! Ga maar vast oefenen met 4-op-een-rij.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Ik ga even tv kijken!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |