waarheen? waarvoor???quote:
Ja! Het misverstand zag ik van een kilometer of wat aankomen!quote:
Bestsellerquote:Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik zie mn naam nergens in de poll's
otrouwens ff naar iedereen ben nog ff fb incluis links aan t lezen nog andere dingen die ik lezen moet?
waarop? waarachtig?!quote:
Ik heb nog nooit gewonnen bij een spelletje! Dus of ik daar slechter of beter tegen zou kunnen dan tegen verliezen blijft nog even de vraag!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen je verlies zeker!![]()
Petje!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
HalloIs het nu leuker dan gisteravond
![]()
Kom binnen, trek je broek uit!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
![]()
hoi patricia ... ja het is beter dan gisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
![]()
Gelukkig welquote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi patricia ... ja het is beter dan gisteren
slijmjurkquote:
Gelukkig, dan blijf ik nog evenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hoi patricia ... ja het is beter dan gisteren
Ben jij dat op die fotoquote:Op woensdag 8 november 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig welNog een kilo rollade opvreten uit nijd lijkt me niet gezond
![]()
ik heb zo het vermoeden dat de angel er wel een beetje uit is...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het zo blijft![]()
Dat meen je niet! Ook niet bij boter, kaas en eieren ofzo?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gewonnen bij een spelletje! Dus of ik daar slechter of beter tegen zou kunnen dan tegen verliezen blijft nog even de vraag!![]()
Ik ben blij dat ik net eerst een aantal berichten heb gelezen,quote:Op woensdag 8 november 2006 21:23 schreef luciano het volgende:
Nieuwe ronde , nieuwe kansen ,naar Patty B
Hoi Patriciaquote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
![]()
ik ben er alquote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat de angel er wel een beetje uit is...![]()
Wie is Bassiequote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net eerst een aantal berichten heb gelezen,
naar Bassie
hoi talquote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je kunt niet tegen je verlies zeker!![]()
Hoi Inodder
Ik las net dat die ene Mod er mee ging stoppenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat de angel er wel een beetje uit is...![]()
Luusje = Basje!quote:
gister was veel leuker toen was er Aktiequote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Patricia.B het volgende:
![]()
Hoi Talithaquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi PatriciaHet is een stuk rustiger vanavond.
Alsof dát zou eenvoudig is!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ook niet bij boter, kaas en eieren ofzo?
yeah baby yeah!quote:
quote:
das idd om te jankenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
![]()
...Its (let je op Tally ?) in my nature....
![]()
![]()
![]()
Hmm...heerlijk als een vrouw haar zwakheden bloot geeft...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet maar iemand noemde die adhd persoon : Bas / Bassie of Basje en dat vond hij niet leuk
![]()
Vind je me dan weer WEL liev pat ??? , afhankelijk van je reactie bepaal ik of ik wel of niet bassie wil zijn / ben .......quote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik net eerst een aantal berichten heb gelezen,
naar Bassie
Luusquote:
JA! lUUSJE IS DIE ADHD-ER!quote:Op woensdag 8 november 2006 21:31 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
En Luusje is die adhd'er toch![]()
Al die namen ook![]()
ADHD persoon, zeg je. Wacht even...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet maar iemand noemde die adhd persoon : Bas / Bassie of Basje en dat vond hij niet leuk
![]()
pas op hoor dat zijn wel heel ernstige beledigingen je kunt niet maar zo mensen na gaan praten als je de achtergrond niet kentquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Patricia.B het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |