Niemandquote:Op woensdag 8 november 2006 21:07 schreef Brahimov het volgende:
Wie gaat Federer in de finale kloppen?
Right on.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Davydenko is de man in vorm, maar heeft niet de wapens om Federer te kloppen.
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:14 schreef MarkG het volgende:
Davydenko - Federer finale met daarin een 5setter! Federer wint, uiteraard..
Beetje het AZ - syndroom dan. Tegen de echte toppers het niet kunnen waarmaken.quote:Op donderdag 9 november 2006 02:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.
Davy is wel in vorm, maar toch echt veeeeeeeel te beperkt tegen toppers hoor.
Hij heeft niet voor niets de meeste verliespartijen uit de top 20 dit jaar.
Lijkt me niet. Het wereldkampioenschap tennis van de op-een-na-populairste sport om te beoefenen in Nederland. Dat hoeft toch helemaal niet op televisie.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het nog redelijk te volgen op TV?
Robredo heeft toch echt 1 verliespartij meer, en 20 winstpartijen minderquote:Op donderdag 9 november 2006 02:59 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Federer wat bagels aan de Donkey voert.
Davy is wel in vorm, maar toch echt veeeeeeeel te beperkt tegen toppers hoor.
Hij heeft niet voor niets de meeste verliespartijen uit de top 20 dit jaar.
Doet Sporza ook nog wat? Helaas geen Belgen die meedoen, anders had het nog wel gekund misschien. Nu vrees ik dat velen het zonder beelden moeten doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:00 schreef wimderon het volgende:
Sport1 heeft nou eenmaal de rechten...
Toen ik het opzocht had Robredo de Masters halve finale nog niet van Donkey verloren. Die partij ging om de grootste loser van de top20. Niet aan gedacht toen ik de info herhaalde.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Robredo heeft toch echt 1 verliespartij meer, en 20 winstpartijen minder
En Davydenko heeft 5 verliespartijen tegen top 10 spelers (2 keer Fed, 2 keer Nalby en 1x Robredo...) verder niet. Vind ik dan ook wel weer meevallen. (Zeker aangezien de aantallen van een Nalby, Blake, Robredo toch hoger liggen). De meeste partijen verliest hij simpelweg door veranderen van ondergrond en dan maakt de tegenstander volgens mij niet zo veel meer uit. Feit is dat hij elke keer weer goed piekt, iets waar een Blake, Robredo, Ljubicic, Nalbandian nog eens wat van kunnen leren.
Die vlieger gaat sowieso niet op, want een federer uit vorm beheerst nog steeds het anti-tennis van Davydenko beter dan Donkey zelf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:53 schreef Norrage het volgende:
Wacht maar tot volgende week. Dan heeft Davydenko namelijk net de masters gewonnen!!! En heeft dan zelfs Fed een bagel gevoerd!!!!!!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |