Het viel mij vooral op dat ze er "anders" uit zag toen ze op dat adres van die fax aankwam en daar beetje zoekend rondkeek in de autoquote:Op donderdag 9 november 2006 01:24 schreef Miguel het volgende:
Het viel me trouwens op dat Sarah er in 'echt' licht soms echt heel anders uit zag, of ben ik hier dan echt alleen in?
Daar dacht ik ook direct aan. Ws. is het dan niet iets begrijpelijks en menselijks ofzo ("anders vermoorden ze mijn gehandicapte dochtertje") maar iets over die drugsverslaving of zijn tuinlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:08 schreef P4nic het volgende:
Bleh Kellerman die kan zo'n expressie opzetten dat je hem wel moet haten... en die Kim bah.
Trouwens Mahone zei tegen Michael: "I have too" zou Mahone op de een of andere manier gechanteert worden door de SS ?
Zou een mogelijkheid kunnen zijn waarom hij zelfmoord misschien zou plegen....
omdat de president dat wilquote:Op donderdag 9 november 2006 15:57 schreef Gershom het volgende:
Waarom killen ze iedereen die overal nog wat van af weten? Maar laten ze Steadman lekker leven? Beetje vaag dacht ik net zo!
Verder leuke en spannende aflevering, dat eind
Steadman is de broer van de president. Ze moest hem weg hebben om op die manier aan de macht te komen. Waarom ben ik ff kwijt (kan iemand dat nog ff vertellenquote:Op donderdag 9 november 2006 15:57 schreef Gershom het volgende:
Waarom killen ze iedereen die overal nog wat van af weten? Maar laten ze Steadman lekker leven? Beetje vaag dacht ik net zo!
Verder leuke en spannende aflevering, dat eind
NeuNeu Steadman moest zogezegd gedood worden door Linc zodat ze(SS) zijn pa kunnen raken die nog voor de SS gewerkt heeft. Maar vraag mij niet meer wat de precieze reden is van het feit dat ze zijn pa willen raken.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Steadman is de broer van de president. Ze moest hem weg hebben om op die manier aan de macht te komen. Waarom ben ik ff kwijt (kan iemand dat nog ff vertellen). Maar ze is niet helemaal harteloos dus ze kan hem niet laten vermoorden.
En als hij dood zou zijn vanaf het begin is het natuurlijk wel erg lastig voor de serie
Wat is er om 11 uur dan vandaag?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:04 schreef ukga het volgende:
ik kan neit wachten tot 11
k heb nu geleerd om met nieuwsgroepen te downloaden, dus niet meer met limewire een halve dag wachten
Hij word toch ook gechanteerd? Zij weten volgens mij ook van zijn verleden (met Shales) want toen hij in de auto zat met Kellerman zij Kellerman dat Mahone gewoon moest doen wat hem gevraagd wordt zonder vragen te stellen "omdat er anders ook vragen over hem gesteld zouden kunnen gaan worden"...quote:Op donderdag 9 november 2006 12:08 schreef P4nic het volgende:
Trouwens Mahone zei tegen Michael: "I have too" zou Mahone op de een of andere manier gechanteert worden door de SS ?
Zou een mogelijkheid kunnen zijn waarom hij zelfmoord misschien zou plegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |