abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43562700
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:49 schreef dapluiz het volgende:
Hm, kan me iets uit de promo voor ep 11 herinneren dat micheal half huilend zei "Now its time for your end of the deal" Lag ik te slapen of is dat gewoon niet langs gekomen ?
kreeg je te horen als micheal die flesjes met suikerwater aan die mexicanen gaf

het vliegtuig dus
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  woensdag 15 november 2006 @ 00:11:00 #277
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_43564245
beetje loze aflevering. Ik kijk af en toe een afleveringetje maar deze had ik ook wel kunnen overslaan.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43564413
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een bonnetje van de supermarkt/adres of e.d.....Dat zou erop moeten duiden dat Bellick de moord gepleegd heeft..
T-Bag heeft Geary toch vermoord.. Bellick was de hele tijd in het ziekenhuis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sue me.
pi_43564939
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:17 schreef Staafje het volgende:

[..]

T-Bag heeft Geary toch vermoord.. Bellick was de hele tijd in het ziekenhuis.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Bekijk de 2 promofilmpjes
pi_43564958
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:11 schreef Napalm het volgende:
beetje loze aflevering. Ik kijk af en toe een afleveringetje maar deze had ik ook wel kunnen overslaan.
Ik vond dit juist 1 van de leukste aflevering...Geary met zijn sletjes..wat wilde hij ze nu laten doen op die glazen tafel?

Een cleveland nog wat?

Sarah die werd gemarteld..etc.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_43565024
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:

[..]

Ik vond dit juist 1 van de leukste aflevering...Geary met zijn sletjes..wat wilde hij ze nu laten doen op die glazen tafel?

Een cleveland nog wat?
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef Geqxon het volgende:
Cleveland Steamroller
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat is dus dat je op iemands borst poept en het als een steamroller uitsmeert.
pi_43565237
Wacht, het kan ook een Cleveland Broth zijn:
quote:
After catching a whiff of your partner's dutty brown ring, you proceed to vomit over their titties. This can be a sexual act or an act of disgust at the putrid stench of their sphincter.
Of een Cleveland Baked Potato:
quote:
The act of lining a woman's mouth with aluminum foil, and proceeding to take a huge shit in the foil.
Of de Cleveland Bukaka special:
quote:
You start by taking a shit on a girls face then you have you and your friends come on her face. then you fuck her throat til she pukes and then u take all the fluids and use it as anal lube. when you're done suck the fluids out of her ass and make out with her then fuck her sister in a kiddy pool full of the fluids.
Cleveland Freezer maybe?
quote:
A chilled beverage containing feces and ice. Put feces and ice into a blender, mix until an even consistency forms. Enjoy!
Cleveland Fudge Sicle
quote:
freezing your own turd then having someone give it head
Cleveland Hurricane:
quote:
Night before drink a case a beer and about 5 chili dogs. Have morning sex.When you come push as hard as you can and spackle everything with in 4 feet of you. Enjoy the destruction!!!
Cleveland Lapdance:
quote:
When you are engaged in anal sex in a seated position, usually your father or employer's car, you pull out and your partner spackles your lap and the car with blown mud.
Cleveland Shower
quote:
While one person is in the shower, a second party storms into the bathroom and takes a shit.
Cleveland Steam Engine Mini
quote:
When one farts in their partner's mouth, and then the other person immediately takes a dump on top of the midget they are sitting on
Cleveland Steam Plate
quote:
The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
Cleveland Steamball
quote:
A cleveland Steamball is when you or your partiner takes a crap in/on your your/there mouth them he/she will spit it back into your/there mouth
Je snapt vast wel wat hij wou gaan doen

[ Bericht 23% gewijzigd door Geqxon op 15-11-2006 00:52:40 ]
  woensdag 15 november 2006 @ 00:50:14 #283
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43565317
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 22:16 schreef thecompany het volgende:

[..]

Maar waarom was (ben even zijn naam kwijt) nou zo bang voor tbag? Een vent met 1 arm en fysiek uitgeput .. Waarom gaf hij hem geen duw met dat forse lijf van hem of waarom sloeg hij tbag niet met de fles.. Hij had bellick toch ook geslagen..
Goeie vraag
Volgens mij was hij met stomheid geslagen dat T-bag er nog stond.
Ik denk dat Geary altijd wel bang is geweest voor T-bag en dat hij alleen zo'n grote mond had omdat Bellick erbij was en T-bag vastgebonden zat.
Wat zou er trouwens met de hand van T-bag gebeuren?

Dat stukje erna vond ik wel geniaal. dat T-bag op die stoel zit, beetje de koning te rijk enzo
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_43565416
Geqxon !!!

T-bag
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 15 november 2006 @ 08:42:08 #285
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_43568633
Hoe kwam Michael trouwens aan die buisjes? Ik dacht dat hij een soort vis aas kocht in die winkel....

Voor de rest een puike episode
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 15 november 2006 @ 09:01:53 #286
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_43568930
quote:
Op woensdag 15 november 2006 08:42 schreef Razor21 het volgende:
Hoe kwam Michael trouwens aan die buisjes? Ik dacht dat hij een soort vis aas kocht in die winkel....

Voor de rest een puike episode
Die buisjes kocht hij in die sportwinkel, als een soort aas zijnde...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 15 november 2006 @ 09:05:07 #287
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_43568983
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Wat zou er trouwens met de hand van T-bag gebeuren?
Niks denk ik, politie heeft het denk ik niet gezien, het lag achter de verwarming.
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_43569481
quote:
Op woensdag 15 november 2006 00:47 schreef Geqxon het volgende:
Wacht, het kan ook een Cleveland Broth zijn:
[..]

Of een Cleveland Baked Potato:
[..]

Of de Cleveland Bukaka special:
[..]

Cleveland Freezer maybe?
[..]

Cleveland Fudge Sicle
[..]

Cleveland Hurricane:
[..]

Cleveland Lapdance:
[..]

Cleveland Shower
[..]

Cleveland Steam Engine Mini
[..]

Cleveland Steam Plate
[..]

Cleveland Steamball
[..]

Je snapt vast wel wat hij wou gaan doen
Nu kan ik nooit meer normaal naar Family Guy kijken.

woensdag 15 november 2006 @ 10:08:14 #289
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43570145
quote:
Op woensdag 15 november 2006 09:01 schreef dabadbass het volgende:
Die buisjes kocht hij in die sportwinkel, als een soort aas zijnde...
Volgens mij was het olie voor zo'n molen, of hoe noem je zo'n ding op een vishengel?
pi_43570195
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:08 schreef Miguel het volgende:

[..]

Volgens mij was het olie voor zo'n molen, of hoe noem je zo'n ding op een vishengel?
Suikerwater was het toch?
pi_43570276
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren in de volgende aflevering:
SPOILER
pi_43570336
Suikerwater was het ja.
pi_43570849
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:13 schreef koentje.k het volgende:
Dit is wat ik denk dat er gaat gebeuren in de volgende aflevering:
SPOILER
Zo jij gaat wel heel ver.

nee ik denk :
SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2006 10:46:24 ]
pi_43571564
quote:
Cleveland Steam Plate

The Cleveland Steam Plate is done by placing a clear glass plate on your partners face, then you take a shit on the plate with your partner watching through the plate.
We have a winner
Dr was iets met dat glazen koffietafeltje namelijk...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_43572173
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:08 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

We have a winner
Dr was iets met dat glazen koffietafeltje namelijk...
nasty
  woensdag 15 november 2006 @ 11:40:03 #296
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43572411
quote:
Op woensdag 15 november 2006 10:10 schreef tonks het volgende:
Suikerwater was het toch?
Dat zegt die mexicaan wel ja, maar als Scofield het in die zaak koopt noemen zowel Michael als de verkoper het reel oil (voor hengels dus)
pi_43572959
Bijzonder goede aflevering moet ik zeggen. Toen Micheal die deal maakte met die mexicanen, en ze daarna vastgebonden zaten, zat ik echt bij mezelf: LOOPDOOOOORR!!! LUISTER NAAR FERNANDO LOOOOOOPDOOOOOOOR!

Meer die dat hadden of...?
pi_43572986
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Miguel het volgende:
Dat zegt die mexicaan wel ja, maar als Scofield het in die zaak koopt noemen zowel Michael als de verkoper het reel oil (voor hengels dus)
Sja, kan me niet voorstellen dat smeersel voor je hengel naar suikerwater smaakt ..
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_43573019
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:40 schreef Miguel het volgende:

[..]

Ik dacht zelf dat het van die flesjes waren die je met het aas mee gooit en dan open gaan en dan een zoete smaak en geur afgeven zodat er vissen op af komen. Ik verstond ook fish oil ofzo?
pi_43573165
quote:
Op woensdag 15 november 2006 12:03 schreef Smart-Einstein het volgende:
Bijzonder goede aflevering moet ik zeggen. Toen Micheal die deal maakte met die mexicanen, en ze daarna vastgebonden zaten, zat ik echt bij mezelf: LOOPDOOOOORR!!! LUISTER NAAR FERNANDO LOOOOOOPDOOOOOOOR!

Meer die dat hadden of...?
Uiteindelijk was het wel goed toch?! Tenminste..ik geloof dat die mexicaan nadat Michael 'm had vrijgelaten een ander 'adres' op gaf dan de eerste.. over waar het vliegtuig zou zijn!

Maar idd, ik had ook, loop toch weg!
I ♥ PB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')