Lees in het vervolg EERST eens alles van mij voor je weer als een blind paard oordeelt , IEDEREEN maakt fouten , maar leer je er wat van , dan zeg OOK IK , WELCOME BACK !quote:Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef luciano het volgende:
Als hij en de andere mods wat van mijn zojuist geposte mega lap tekst ter harte neemt , of op zijn minst probeert , dan sta ik achter zijn poging om te blijven ja ........
( Zelfs een rat geef je een 2e kans) , hihihi ( quote van Puntoortje , sorry , ik moet aan bronvermelding doen heb ik geleerd )
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
delete je jappie ook ff nu pls ? OFFTOPIC !
DAT bedoel ik nou met strenger modereren . een zaak die iemand anders NIET aangaat moet die ander zich BUITEN houden , desnoods op straffe van waarschuwingen , en ik ben WEER bloedserieus nu tegen zowel Flugel als Jappie . !
Kom op behalve al z'n lappen tekst doet hij geen vlieg kwaad, vind dit een zwaar overdreven reactiequote:Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef shmoopy het volgende:
Luciano, genoeg gedoe in BB6, weekban.
Heb je die posts echt allemaal gelezenquote:Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Luus, ik heb de afgelopen ál je posts gelezen. Ik ben er moe van geworden eerlijk gezegd.
Pardon?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
Zo! De dringende vragen zijn beantwoord. Jullie hebben je meet-topic terug.
Tijd om weer te vertrekken. Het is leuk geweest.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef itsme het volgende:
[..]
itsme kan wel in oldbies.
Ik kom er aan.
Itsme heeft nog steeds de pest in.![]()
Je mag een nieuwe makenquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pardon?
Ik zie geen meet topic terug?
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.quote:
Jij moet erin kunnen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?quote:
Stuur even een mailtje naar een admin.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?
Misschien heeft TL me daar nog ff snel gebanned
Was maar een geintje hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Stuur even een mailtje naar een admin.
Na een ban wordt OO niet automatisch terug gegeven.
En TL kon natuurlijk helemaal niet bannen!De gedachte alleen al....
Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was maar een geintje hoor
Maar gaat het over een meet dan?
Lijkt me toch handiger dat we dat hier doen?
Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openenquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.
Hier of daar waar alleen oldbies mogen komen, maak mij echt niet uit.
Als er maar niet hier over gepost wordt.
Dankje.
Het was gewoon een vraag, Eend!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openen![]()
Sorry dayquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag, Eend!
Jezus!![]()
Gewoon net zo lang proberen te zuigen tot ze een topic voor je gaat openen wat je nu zelf heel goed zelf kan doen, stumper! Kap gewoon eens!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sorry day
Maar ik vond je 'dank je' een beetje misplaatst belerend overkomen zonder relativerende smiley
Maar als het je echt zo hoog zit zou je natuurlijk met je blauwe voorbeeldfunctie dat topic zelf kunnen openen dan was deze post ook niet nodig geweest![]()
Vergeet niet de passmailer te gebruiken op je weg naar buiten.quote:
Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Wat is de ondergrens, qua postaantal, voordat je een verzoek in kunt dienen ?quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
Wat lief.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |