Ja de grond is echt eigendom. Je betaalt alleen nog parkkosten, maar geen pacht dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Marsepein het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit leuk vind! Ook nog een aardig stukje grond zo, is dat echt eigendom? En in het najaar herten kijken op de Veluwe, ik zie het al helemaal voor me.
Verder neem ik aan iets van dubbelglas in de kozijnen.
Het probleems is alleen dat er maar weinig relatief kleine kaveltjes zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Marsepein het volgende:
Dan is dat toch niet duur, als het eigendom is. Hmmm, spaarrekening checkt.
jeah , en dan aan zee.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:15 schreef Marsepein het volgende:
Het speelt niet direct nu of morgen, maar als het huis klaar is, is dat misschien een luek idee om ons spaargeld eens nuttig te investeren.
Die doen het prima en staan gewoon op photobucketquote:Op donderdag 9 november 2006 14:31 schreef Troel het volgende:
Jammer dat de foto's het niet meer doen
Ik denk inderdaad dat het dat isquote:Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Troel het volgende:
Hmm, ik krijg allemaal kruisjes. Zal thuis eens kijken, wellicht dat het hier geblokkeerd is op kantoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |