Maar dat zei je er niet bijquote:Op maandag 4 december 2006 12:27 schreef MMaRsu het volgende:
Nee ik heb geld en krijg sowieso een Wii van m'n ouders voor m'n verjaardag, en koop liever Zelda erbij, en dan aan het eind van deze maand de 360 van die vriend van me?
Echt wel GDquote:Op maandag 4 december 2006 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Naja opzich heb ik bijna genoeg geld, maar die gast wil er nog ff overnadenken (). Dus ik gebruik gewoon een klein beetje geld van die ps2 voor de Wii, want ik moet Zelda er nog bijkopen ( wii krijg ik van m'n ouders heh
).
Aan het eind van de maand/begin januari koop ik die 360 dan van die gast over
Dat soort kleine details doen er niet toequote:
Dat die wii maar mag wegsmelten door de stoom die de 360 uitblaastquote:
quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat die wii maar mag wegsmelten door de stoom die de 360 uitblaast![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 18:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat die wii maar mag wegsmelten door de stoom die de 360 uitblaast![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik...ga...vanavond...
MIJN NIEUWE XBOX 360 OPHALEN WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in ik haal straks ook lekker een headsetje op zodat ik vanavond lekker kan chatten/gamen met alle bekenden op Xbox live.
Ik wil graag IEDEREEN bedanken die ook maar IETS gedoneerd heeft, echt ongelofelijk bedankt!
Helaas heb ik geen fotocamera, maar ik zal proberen binnenkort een paar foto's te maken.
Iedereen heel erg bedankt!!!!!!!!!!
cool! 'ficiat!!quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik...ga...vanavond...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in ik haal straks ook lekker een headsetje op zodat ik vanavond lekker kan chatten/gamen met alle bekenden op Xbox live.
Ik wil graag IEDEREEN bedanken die ook maar IETS gedoneerd heeft, echt ongelofelijk bedankt!
Helaas heb ik geen fotocamera, maar ik zal proberen binnenkort een paar foto's te maken.
Yeah, grats!!quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik...ga...vanavond...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik...ga...vanavond...
![]()
![]()
![]()
![]()
terecht.quote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nou net thuis dus, heb gelijk Gears of War er maar bij gekocht, en uiteraard een headsetje.
Ik zie sommigen van jullie straks wel online
Voeg me Gamertag even opnieuw toe. Ik hoefde zo'n flikertje niet dus had je verwijderdquote:Op maandag 11 december 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Nou net thuis dus, heb gelijk Gears of War er maar bij gekocht, en uiteraard een headsetje.
Ik zie sommigen van jullie straks wel online
Mooi voor je, Mmarsu.quote:Op maandag 11 december 2006 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Ik...ga...vanavond...
![]()
![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |