Moet je dat nou zeggen in dit topic?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb gister ook een 360 gekocht.
'k had gelijk weer spijt toen ik zag dat je met een core niet eens kan saven(impuls aankoop)
ik kon 'm vanochtend gelukkig nog ruilen voor een 'non-retard' versie met HDD en saints row.
Mén wat ben ik er blij mee.
p.s. 430 euro is best wel veel geld.
Bedankt voor de nuttige bijdragequote:Op woensdag 22 november 2006 23:46 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik heb gister ook een 360 gekocht.
'k had gelijk weer spijt toen ik zag dat je met een core niet eens kan saven(impuls aankoop)
ik kon 'm vanochtend gelukkig nog ruilen voor een 'non-retard' versie met HDD en saints row.
Mén wat ben ik er blij mee.
p.s. 430 euro is best wel veel geld.
Ja ,best wel lomp eigenlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuttige bijdrage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde. Eerst al je spellen verkopen om een ps2 te halen (wat een goede keuze was) en nu weer snel verkopen. Je geilt wel op verlies hequote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga toch mijn Ps2 verkopen binnenkort, wil ze snel mogelijk weer mijn 360 terug hebben
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
Oh ok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:04 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ik was ff online via xbox.com om mijn berichten te checken gijs
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:58 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga toch mijn Ps2 verkopen binnenkort, wil ze snel mogelijk weer mijn 360 terug hebben
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:29 schreef disjfa het volgende:Hmm mja, maarja ik heb te weinig loon gekregen deze maand om hem normaal te halen, en ik kreeg van het IB-G ook nog dingen van ja betaal dit en betaal datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zonde. Eerst al je spellen verkopen om een ps2 te halen (wat een goede keuze was) en nu weer snel verkopen. Je geilt wel op verlies he. Die Ps2 is leuk en aardig hoor, maar de leukste spellen die ik had heb ik nu wel gezien ( god of war
). 360 is toch
en Ps2 is last gen
.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dat is nou juist het punt...quote:Op donderdag 9 november 2006 14:26 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik heb ook een donatie gedaan terwijl in die hele MMaRsu niet ken, dus wat is je punt nou?
Straks heeft die zijn vriendin voor die avond film van ons geld betaald.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:07 schreef devv05 het volgende:
Even nieuwsupdate:
MMaRsu heeft al besloten om van het geld twee Wii's te kopen zodat ie er 1 met dikke winst kan doorverkopen.![]()
Maar vooral allemaal door blijven storten hoor, hup!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Xrenity het volgende:
Ja, wat is dit voor gekheid.
Wel geld voor 2 Wii's maar niet voor een 360.
En maar zuipenSmoken natuurlijk!
quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:13 schreef Ipho het volgende:
[..]
Straks heeft die zijn vriendin voor die avond film van ons geld betaald.![]()
Hahaha. Nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:12 schreef Xrenity het volgende:
Ja, wat is dit voor gekheid.
Wel geld voor 2 Wii's maar niet voor een 360.
En maar zuipen natuurlijk!
Goed bezig manquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahaha. Nee.
Het geld zou ik dan EVENTUEEL van mijn moeder lenen om vervolgens de Wii weer terug te betalen + en de winst gaat dan natuurlijk naar de 360, moeilijk te begrijpen he![]()
![]()
![]()
Het geld wat de mensen naar mij gestort hebben ga ik ECHT niet aan andere dingen besteden, dat zou gewoon naaierij zijn en zo ben ik niet. Ik heb dat geld trouwens op mijn Giro rekening gezet waar ik zelf geeneens een pasje van heb. Dus denk eens een keer na voordat je onzin mijn richting op gaat blaten.![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahaha. Nee.
Het geld zou ik dan EVENTUEEL van mijn moeder lenen om vervolgens de Wii weer terug te betalen + en de winst gaat dan natuurlijk naar de 360, moeilijk te begrijpen he![]()
![]()
![]()
Het geld wat de mensen naar mij gestort hebben ga ik ECHT niet aan andere dingen besteden, dat zou gewoon naaierij zijn en zo ben ik niet. Ik heb dat geld trouwens op mijn Giro rekening gezet waar ik zelf geeneens een pasje van heb. Dus denk eens een keer na voordat je onzin mijn richting op gaat blaten.![]()
Doe dat dan verdommequote:Op zondag 26 november 2006 17:26 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm nee was het maar zo'n feest. Maar het leuke is dat ik waarschijnlijk de 360 van een maat van me kan overnemen , core +hdd met 5 games erbij voor 350 euro
, ook 2 controllers trouwens
.
Oh dat doe ik ook zekerquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
Ook erg trouwens, om maar heel even offtopic te gaan..
Ik zag laatst op Sbs6 een oude mevrouw die had al jaren haar spaargeld onder haar matras bewaard, dat schijnt iets te zijn wat ze in de oude tijden deden. Maar mevrouw had dit deze keer onder een elektrisch matras bewaard, en die is dus in de fik gevlogen. Ze was iets van 150.000 euro kwijt, maar de verzekeringsmaatschappij wilde maar 900 euro dekken omdat een inboedelverzekering geen "geldverzekering" is.
Vond ik ook echt ongelofelijk lullig voor dat vrouwtje.
Maargoed ontopic maar weer.
Niet happen man, mijn tientje mag je met een gerust hart verbrassen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahaha. Nee.
![]()
![]()
ik sta er niet bijquote:Op zondag 26 november 2006 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
update:
MeneerMuis
Strolie
Monkeyman
Opa_vertelt
Sharkdoggie
Bastard
bluebit
morthill
Mystikvm
Gajes
Woutervn
Wessiej
gijsje79
-Dries-
DirkH
Ceased2Be
Aleste
Heintje
adoruler
SpotlessMind00
chibibo
Nu wel.quote:
Nee, geen verzekering nemen is absoluut een beter ideequote:Op zondag 26 november 2006 21:43 schreef chibibo het volgende:
Even snel de topics 'gescand'. Zelden zo gelachen. Die verzekeringsjengelaars denken zeker dat wanneer je huis wordt leeggeroofd, er de volgende dag een vrachtwagen op de stoep staat met een compleet nieuwe inboedel en een bloemetje van de verzekeringsmaatschappij.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Cheiron het volgende:
Nee, geen verzekering nemen is absoluut een beter idee![]()
quote:
Denk het wel, mijn huur voor de komende maand is al betaaldquote:Op maandag 27 november 2006 16:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nee, geen verzekering nemen is absoluut een beter idee![]()
Maar 350 euro voor dat setje lijkt een sweet deal. Ben je er al bijna dan?
You go boyyyquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
Te koop : Playstation 2 "starters pack" inclusief 9 games!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |