Saampjes met Diaan?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef peaceman het volgende:
Mensen ik ga 5 dagen naar Athene, dus ik groet u
quote:
Ahhhh....quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
verjaardagscadeau van mij voor mijn
![]()
![]()
Heb net 2 maanden een nieuwe...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef BrandX het volgende:
wellicht aan een nieuwe (hermeting) toe?![]()
![]()
had liever baritonsleutel gelezen, maar een verschijningsvorm is idd F-sleutelquote:Op woensdag 8 november 2006 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bassleutel (F-sleutel)
quote:
Bravo Berkery!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Berkery het volgende:
Rick Mayal
Christopher Ryan
Nigel Planer
Ade Edmondson
Alexei Sayle
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:53 schreef Berkery het volgende:
Ik ben overigens meteen weer weg, maar kon deze niet laten liggen![]()
Argh! Je hebt gelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spudgun en Hedgehog zaten in Bottom, niet in The Young Ones
De acteur die de huisbaas speelde is ook goed trouwens, die had ook een terugkerende rol.
Volgens mij speelde Dave Hedgehog in die serie Mike the Cool Guyquote:Op woensdag 8 november 2006 23:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Argh! Je hebt gelijk
Die huisbaas was een rus.
De vent die Hedgehog speelt speelde trouwens ook regelmatig mee.
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij speelde Dave Hedgehog in die serie Mike the Cool Guy
klopt eigenlijk gewoon helemaalquote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De betrouwbaarheid heeft betrekking op de nauwkeurigheid, de validiteit op de geschiktheid?
En wie nog meer...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jip en Janneke
Ik denk: ' WTF!!?? Jip en Janneke, mis ik ietsquote:Op woensdag 8 november 2006 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
Jip en Janneke
Heuh? Ik weet niet wat voor een zooi jij op je computer hebt, maar ik heb niets aangepast hoor...quote:Op woensdag 8 november 2006 23:37 schreef erkel het volgende:
Ik denk: ' WTF!!?? Jip en Janneke, mis ik ietsIk zie alleen een blote reet die een scheet laat'
![]()
Toen maar ff url gekopieerd en bekekenmaar je hebt het intussen aangepast
![]()
Toets en Snoet ofzo?
Nou zie ik die blote reet weerquote:Op woensdag 8 november 2006 23:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heuh? Ik weet niet wat voor een zooi jij op je computer hebt, maar ik heb niets aangepast hoor...
Jup! BRANDX+1quote:Op woensdag 8 november 2006 23:45 schreef BrandX het volgende:
oh, nou zie ik idd het goede plaatje.
takkie en siepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |