quote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Condoleeza Rice.
met veel power, dus een politica, laten we zeggen een senator... maar een naam moet je echt van ons Fok-gepeupel niet verwachtenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Now we're talking.Nou de schoonmoeder nog.
![]()
Dat kan dus al niet, hè.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Als de president én de vice-president van de VS samen neerstorten in een vliegtuig is zij de baas.
Waarom kan dat niet?quote:
Omdat ze als regel niet samen in een vliegtuig mogen. Duh.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet?
Officieel is ze het nog niet, maar dat is een formaliteit.
Echt waar? En in een bus, metro of koets?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:34 schreef Lienekien het volgende:
Omdat ze als regel niet samen in een vliegtuig mogen. Duh.
Lienekien +1 Dit ga ik gewoon goed rekenen ze heet Nancy Penlosi.quote:
't was bij wijze van spreken dan hé.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat ze als regel niet samen in een vliegtuig mogen. Duh.
wat doet ze dan (en wat heeft ze er voor gedaanquote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit ga ik gewoon goed rekenen ze heet Nancy Penlosi. Lienekien +1
Nou, dat vind ik fideel van je. En schappelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit ga ik gewoon goed rekenen ze heet Nancy Penlosi. Lienekien +1
Ze is lid van het huis van afgevaardigden en wel leider van de, tot gisteren, minderheid democraten in het huis. Per vandaag hebben de democraten de meerderheid en wordt ze (als de rest van de democraten er mee instemmen, wat ze doen) voorzitter van het huis van afgevaardigden. En die wordt na de president en de vice-president president van Amerika. Dat heb ik geleerd via de kennisquiz.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:36 schreef PatriotOnline het volgende:
[..]
wat doet ze dan (en wat heeft ze er voor gedaan) om baas te worden van de vs als de president en vicepresident neerstorten (in verschillende vliegtuigen)?
No problemo.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef wyccie het volgende:
Het zou heel fijn zijn als de punten aan het begin van een regel staan. Dat telt makkelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |