Trek die stemmen maar inquote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef Jump het volgende:
Schop ik nu een topic naar KEL, heb ik daar zelf geen rechten
Biogarde
Het Keldertje is nog altijd iets apartsquote:
Waar nietquote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
ik kick hem wel terug, waar stond die eerst? PUB?
Dat zei Dutroux ook, zie wat daarvan gekomen isquote:Op woensdag 8 november 2006 18:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Het Keldertje is nog altijd iets aparts
Suckel.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:44 schreef Jump het volgende:
Schop ik nu een topic naar KEL, heb ik daar zelf geen rechten
Biogarde
Daarvoor moet je dat ander zichtbaar topic in KEL lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk KEL in?
maar misschien wordt bio wel verkracht daarquote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef spliffy het volgende:
Lijkt me ook de enige juiste plek voor het topic, veilig opgeborgen
Hij vindt dat alleen maar lekker.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef laffer het volgende:
[..]
maar misschien wordt bio wel verkracht daar![]()
I don't get your point...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef laffer het volgende:
[..]
maar misschien wordt bio wel verkracht daar![]()
quote:
Nee joh, los als in 'hij zat vast in het keldertje'.quote:
Vastgesnoerd met kettingen en lederen zweepjes. Daarom duurde het zo lang voor 'ie weer los kwam. Iedereen moest er ff overheenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, los als in 'hij zat vast in het keldertje'.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee joh, los als in 'hij zat vast in het keldertje'.
Denk het welquote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef Janetje het volgende:
Topic is gedelete?
voor de 5e keer alquote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef iamredleader het volgende:
Vast en zeker "achter de schermen" geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |