En zo zijn er meer partijen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaEn de onderwijsplannen van het CDA is mijn reden om niet op hun te stemmen
![]()
Wat denken ze nou wel zeg

VVD is net zo erg hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaEn de onderwijsplannen van het CDA is mijn reden om niet op hun te stemmen
![]()
Wat denken ze nou wel zeg

Ja, gelukkig welquote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En zo zijn er meer partijen.

Wantquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel
Sowieso vallen voor mij alle christelijke partijen al af
Maar ik ben er al zo ongeveer over uit

idd wat als een lichtstraal weerkaatst zou hij een dood punt moeten hebben. waar het licht dus 0 km/u gaat ware het echter niet dat licht altijd met een snelheid van het licht moet gaan. anders zou je het ook niet kunnen zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hmmm, dat zijn lastige dingen

GLquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ook wel ongeveer maar goed dan nog heb ik er een hekel aan dat ik een partij zal gaan kiezen wat toch niet in de regering zal komen,

Ik vind dat geloof en politiek van elkaar gescheiden moeten blijvenquote:

Licht hoeft geen dood punt te hebben hoor, want licht heeft geen massa toch ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd wat als een lichtstraal weerkaatst zou hij een dood punt moeten hebben. waar het licht dus 0 km/u gaat ware het echter niet dat licht altijd met een snelheid van het licht moet gaan. anders zou je het ook niet kunnen zien.

Ik bedoelde welke partij eigenlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind dat geloof en politiek van elkaar gescheiden moeten blijven

En ook daar zijn ze nog niet over uit. Een tijdje terug had iemand een theorie dat licht mogelijk wel massa heeftquote:Op woensdag 8 november 2006 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Licht hoeft geen dood punt te hebben hoor, want licht heeft geen massa toch ?

Dat sowieso. Geloof mag niets te maken hebben met het regeren van een land.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind dat geloof en politiek van elkaar gescheiden moeten blijven

Bijna bijnaquote:

Hij lultquote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ook daar zijn ze nog niet over uit. Een tijdje terug had iemand een theorie dat licht mogelijk wel massa heeft

jups.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En ook daar zijn ze nog niet over uit. Een tijdje terug had iemand een theorie dat licht mogelijk wel massa heeft

En dat gebeurt nu wel gedeeltelijk met het CDA, Christenunie en SGP. Als die 3 samen een regering zouden vormen word het christendom je gewoon door de strot heen geduwd.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat sowieso. Geloof mag niets te maken hebben met het regeren van een land.

Gelukkig als dat gebeurd is dat we niet stil zitten hier in nederland en we de regering binnen no-time zullen afzetten.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:08 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat gebeurt nu wel gedeeltelijk met het CDA, Christenunie en SGP. Als die 3 samen een regering zouden vormen word het christendom je gewoon door de strot heen geduwd.

Tja, daar is nog niemand over uit. EN dat duurt ook nog wel lang denk ikquote:

Ja dat zal wel jaquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Tja, daar is nog niemand over uit. EN dat duurt ook nog wel lang denk ik

Nah, ik twijfel eraan of alle Nederlanders er zich wel tegen zullen verzetten...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gelukkig als dat gebeurd is dat we niet stil zitten hier in nederland en we de regering binnen no-time zullen afzetten.

Ik wel want dan emigreer ikquote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nah, ik twijfel eraan of alle Nederlanders er zich wel tegen zullen verzetten...![]()

FVIF!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef fvivif het volgende:
Jullie aller aller aller grootste vriend fvivif is er weer

Ik werd helemaal warm van binnen toen ik jou zag postenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef fvivif het volgende:
Jullie aller aller aller grootste vriend fvivif is er weer

Mmmhquote:Op woensdag 8 november 2006 20:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah volgens mij heb ik nog wat op het vuur staan. Dooeg

Ik word ook altijd warm als ik in jouw fobo lurkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik werd helemaal warm van binnen toen ik jou zag posten![]()

Ik ook van jouw poesjequote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik word ook altijd warm als ik in jouw fobo lurk![]()

Aaah, zakdoekje?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef fvivif het volgende:
[..]
Van zo een warm onthaal word ik altijd emotioneel

vermaak me is ?quote:

daar heb ik best zin in, even downenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef Agorias het volgende:
[..]
Life TADATATADA.... IS LIFE TATATADADA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |