hehe past makkelijk johquote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja ik moet eerst ff zorgen dat ik magEn dan we met ze 6-en in een Nissan Sunny passen
En wat ik nu draaiquote:Op woensdag 8 november 2006 18:55 schreef liiszle het volgende:
[..]
angel en butterfly VIP
maar ook the middle children![]()
Verwarming kapot?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef liiszle het volgende:
trouwens, als ik niet meer reageer zo.. dan ben ik mogenlijk bevroren
ocn je het word vanzelf wel weer warm genoeg dat je smelt dus tot die tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 18:57 schreef liiszle het volgende:
trouwens, als ik niet meer reageer zo.. dan ben ik mogenlijk bevroren
CASTAWAYquote:
Kankerkachelquote:Op woensdag 8 november 2006 19:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
CASTAWAY![]()
en idd verwaring werkt niet optimaal
Ja die komt hier wel es jaquote:Op woensdag 8 november 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeyyy kippetjes
Ik zoek _XBox_Master_
Die woont hier ergens toch?
Stervende hoeren kankerkachelquote:
Hij is offlinequote:Op woensdag 8 november 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeyyy kippetjes
Ik zoek _XBox_Master_
Gewoon over een hoerquote:Op woensdag 8 november 2006 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stervende hoeren kankerkachel![]()
Wat was ze nat
Ja ik zie het, dacht dat ie misschien geen zin had of zo, maar wel hier rondhing bijv.quote:
Kees isquote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gewoon over een hoer![]()
Alsof een hoer nat word van iemand als Kees
Wat een mongool
Sowieso hoertjes![]()
Ga je hol vingerenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Flash! hoerrrrrrr
Waarom heb je hem nodig dan ? Ik heb zn nummer wel als het dringend isquote:Op woensdag 8 november 2006 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zie het, dacht dat ie misschien geen zin had of zo, maar wel hier rondhing bijv.
Ook niet dus
Lekker bij mama aan de gehaktbalen DAT zouden meer mensen moeten doen
![]()
Na ja, pechDoeiekes weer
Hij heeft je stick meegenomen vandaag!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Eeyyy kippetjes
Ik zoek _XBox_Master_
heb ik een ruzie gemist?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je hol vingeren
je bent zelf een hoerrrrrrrrrrrrrr
Ah wil jij niet vanavond! aaaaaaaaahquote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga je hol vingeren
je bent zelf een hoerrrrrrrrrrrrrr
saawquote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
haj
ik heb vandaag besloten om toch maar binnenkort een lippiercing te nemen
DIES LEKKKEERquote:Op woensdag 8 november 2006 19:07 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb zoveel mazzel he
Gisteren vind ik gewoon een helemaal vol flesje Joop! in de kleedkamer
Flash is een hoerrrquote:
Jammerquote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
haj
wat voor ene.. zo eentje mooi in het midden of eentje aan de buitenkant van je mond?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
haj
Tof! Mag k meequote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
haj
uhm okey... heel duidelijjkquote:
Ze nummert heb ik zelluf welquote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je hem nodig dan ? Ik heb zn nummer wel als het dringend is
Het zou verdomme tijd wordenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:08 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hij heeft je stick meegenomen vandaag!
Dat komt wel als je langer op het forum zitquote:
Flash is altijd één keer meer een hoerrrrrrrrquote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dee hoor
d_a is gewoon een hoerrrrrrr
A'damquote:Op woensdag 8 november 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
D_A jij zit nou toch in tilburg op school he?
Open er een topic overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |