Wat doe je normaal met een stuur .....quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Een stuur ok, maar wat je daarmee moet....
Zo'n stuur krijg je gratis bij de Ubisoft race games.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef s0ul het volgende:
ik koop denk ik wel dat stuur voor Excite truck en Mario kart (die komt vast wel)
En dat kan enkel in een wii bag?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef Gronnaephos het volgende:
Koel, zo'n Wii-bag moet ik ook hebben, kan ik m'n Wii elk weekend van m'n studentenkamertje naar het luxe ouders-huis slepen![]()
Nee maar dat ziet er wel vet uitquote:
Precies.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee maar dat ziet er wel vet uit![]()
Wat is daar triest aan, het vergroot alleen maar het realisme imo.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef moomoo het volgende:
wtf moet je nou met zo'n tennisracket of golfclub?
dat is echt te triest.
Hm, dat viel te verwachten bij een WERELDWIJDE launch..! We moeten niet klagen, en blij zijn dat er uberhaupt zoveel Wii's zijn in NL vlak na de JAP & US launch..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef Strolie75 het volgende:
Verwachte Wii shortages voor Nederland (en Europa)
Dramatisch laag aantal
euhm....epono?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat gaan jullie je paard noemen in Zelda.
Standaard is het Link en Epona maar ik ga dus Epona niet kiezen omdat het Epona gewoon niet is.
Ik zit te denken dat mijn paard gewoon een mannetjes paard is en een mannetjes naam krijgt. Hmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |