Volgens mij hallucineer jij ook een beetjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hij was dicht en toen verwijderd en nu weer terug. Die modjes zijn helemaal doorgedraaid.![]()
Welke pillen slik jij?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:00 schreef luciano het volgende:
PH aan het oefenen voor nieuwe mod achter de schermen , maar kan de juiste knoppies nog nie vinden ?
de keus is aan jou ...spugen of een kusjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet teveel zoenen met mij hoor, voor je het weet heb je ruzie met Kribbet![]()
![]()
Nu al voor de 2e keer spoorloos! Ze proberen me gek te maken.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
We geloven ook zó wel dat het spoorloos verdwenen is!![]()
Nie veel voor nodig bij jou ..........quote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nu al voor de 2e keer spoorloos! Ze proberen me gek te maken.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kunnen we nooit met z'n allen opbrengen!![]()
Laat het los Talitha, laat het losquote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Moet jij je niet eens opgeven ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef Jappie het volgende:
Zooi saaie nieuwe mensen zijn er bij gekomen zeg...
Hoez...is dit um niet dan --> Giobardequote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
waar?!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef Jappie het volgende:
Zooi saaie nieuwe mensen zijn er bij gekomen zeg...
Nog ff en we kunnen er ¤ 14 euro van maken...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:03 schreef demins het volgende:
[..]
Dat kunnen we nooit met z'n allen opbrengen!![]()
Dit is er 1 van ja .........quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoez...is dit um niet dan --> Giobarde
Ik had het idee dat jij het over Beau en zn dozen hadquote:Op woensdag 8 november 2006 20:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had zelfgemaakte shoarma met extra knoflooksaus...wat had jij ?
Niet met jou als voorbeeld.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef luciano het volgende:
[..]
Nie veel voor nodig bij jou ..........![]()
Hmm...vreemd...heb jij nog ergens een ban in een ander subforumquote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef luciano het volgende:
[..]
Dit is er 1 van ja .........
Index / Error #31
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Dat kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jij het over Beau en zn dozen had![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...vreemd...heb jij nog ergens een ban in een ander subforum
Spugenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
de keus is aan jou ...spugen of een kusje![]()
![]()
![]()
Hebben ze hem nou naar achter de schermen verhuisd?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoez...is dit um niet dan --> Giobarde
Jij ziet um dus ook al niet...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hebben ze hem nou naar achter de schermen verhuisd?![]()
![]()
neuh, jij hebt natuurlijk al je nieuwe rechten .quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
"Mad Luciano" is een rolmodel voor jou!![]()
Oké danquote:Op woensdag 8 november 2006 20:15 schreef Talitha het volgende:
[..]Maar "Crazy Demins" is mijn nummer 1.
![]()
![]()
Ben nog aan t lobbyen; maar ut ziet er goed uitquote:Op woensdag 8 november 2006 20:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neuh, jij hebt natuurlijk al je nieuwe rechten .dat je het wel kan zien
![]()
ik zie m dus ook niet
Vergeet niet ff Havoc te activerenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben nog aan t lobbyen; maar ut ziet er goed uit...zit nu bij de laatste 18 en maandag krijgen we een persoonlijkheidstest.
...stel dat ik daar ook doorheen kom dan wacht er nog een medische keuring op 26 november...persoonlijk denk ik dat ik die test wel doorsta en dan wacht alleen nog audientie bij Yvonne op 2 Dec.
![]()
Kat in het bakkie dus.![]()
da's veelbelovend!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben nog aan t lobbyen; maar ut ziet er goed uit...zit nu bij de laatste 18 en maandag krijgen we een persoonlijkheidstest.
...stel dat ik daar ook doorheen kom dan wacht er nog een medische keuring op 26 november...persoonlijk denk ik dat ik die test wel doorsta en dan wacht alleen nog audientie bij Yvonne op 2 Dec.
![]()
Appeltje eitje!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Zou haar gevoel dan toch goed zijn geweest?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
whehehe ...goeie deal...maar wat wilde ze graag door![]()
![]()
Uhuhquote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou haar gevoel dan toch goed zijn geweest?![]()
wat is er kwalitatief uitermate teleurstellend?!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:27 schreef demins het volgende:
KUT!
¤ 100.000quote:Op woensdag 8 november 2006 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is er kwalitatief uitermate teleurstellend?!![]()
dat ozu ik als uitermate tevredenstellend omschrijven. maar wie ben ik...quote:
Ook als je het zojuist aan je neus voorbij hebt zien gaan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat ozu ik als uitermate tevredenstellend omschrijven. maar wie ben ik...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |