Aan wie zit je te denken?quote:Op donderdag 9 november 2006 19:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien heeft Ajax iemand anders op het oog?
Die komt pas over een paar jaar, wat een held is dat zegquote:
Joh, sparen voor zondagquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef Jasza het volgende:
Ten Cate wat doe je man
Rosales erin zetten neee
Rosenberg speelt weer niet
Lindenbergh![]()
Utrechters onder elkaar he. Misschien hadden ze Afellay ook nog gezellig mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:42 schreef Jasza het volgende:
Diba naast Sneijder op de tribune, hmmm
Rosales twee assists. Heb ik dus weinig commentaar op te leveren.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:38 schreef Jasza het volgende:
Rosales was niet veel, paar mooie voorzetten maar geen 1x langs Bosschaart gegaan
Manucharyan vond ik maar matig btw
Eens.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:37 schreef twi het volgende:
Slechte pot, maar dat boeit niet. Zonder kaarten en blessures een ronde verder. Weinig energie verspeeld. Op naar zondag
Ja maar geen 1x langs Bosschaartquote:Op donderdag 9 november 2006 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Rosales twee assists. Heb ik dus weinig commentaar op te leveren.
Als 'ie elke wedstrijd 2 assists geeft zal het me verder een rotzorg zijn of 'ie langs Bosschaart komt of niet.quote:
Als ie zondag maar langs Bosschaart komt.quote:
Fijn om te horen, en nu ophoerenquote:Op donderdag 9 november 2006 23:17 schreef Mister_YingYang het volgende:
Jezus, Ajax gaat echt hard vernederd worden zondag. Wat een niveau.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |