Morgen zal het vrij dood zijn imoquote:Op woensdag 8 november 2006 19:10 schreef -Wolf- het volgende:
2e keer 410 morgen. gezellig.
Kaartje kost 8,25euro?!quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben er ook niet bij want arme student.
Voor mensen van ver is er ook nog zoiets als reiskosten (Probeer me even in te leven als Mokummer, toch wel respect voor mensen uit Groningen enzoquote:
Niet liegen Vinniequote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik ben er ook niet bij want arme student.
Hij komt uit Diemen maargoed ik kom ook uit Mokum en ga morgen ook niet. Maar das meer omdat ik schijtziek ben nu, en ik zondag wel fit wil zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 19:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Voor mensen van ver is er ook nog zoiets als reiskosten (Probeer me even in te leven als Mokummer, toch wel respect voor mensen uit Groningen enzo)
quote:8/11/2006 - Mulumbu verkiest PSG boven Ajax en Valencia
(Gepost door RvN)
Youssuf Mulumbu van Paris Saint Germain heeft laten weten dat hij volgend week een contract zal tekenen bij de Franse club. De 19-jarige middenvelder brak bij PSG door zonder nog onder contract te staan. Hij stond ook in de belangstelling van Ajax en Valencia. "Ik heb de interesse van Valencia vanmorgen in de krant gelezen. Ik wist wel dat Ajax geinteresseerd was in mij. Maar ik wil hier blijven en een contract tekenen."
Ajax Netwerk
De middenvelder gaf aan komend weekend of uiterlijk volgende week een contract te ondertekenen bij zijn huidige club. "Ik wil tekenen bij PSG. Het is al voor 12 jaar mijn club."
Ik mag aannemen dat je dan vroeg gaat of na de wedstrijd nog een pilsje pakt. Als je 10 van dat Grolsch water naar binnen krijgt, ben je een knappe jongenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:07 schreef -Wolf- het volgende:
Ff rekenen. Normaal is een (ED)-wedstrijd voor mij:
14,18 - Wedstrijd
07,90 - Treinkaartje
20,00 - Bier (gem.)
06,00 - Vette hap
------ +
48,08 Euro.
Pfff... voortaan de vette hap achterwege laten..
Als ik van huis uit kom neem ik wat mee in de trein, verder wat in het honk wat en eventueel @ Rembrandtplein nog wat. Ik heb 1 keer dat pretbier van Grolsch in een dronken bui naar binnen gewerkt, mijn God, het voelde alsof ik anaal werd genomen zo smerig. Snap sowieso niet waarom ze Grolsch schenken daar. Dat is toch geen bier???quote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je dan vroeg gaat of na de wedstrijd nog een pilsje pakt. Als je 10 van dat Grolsch water naar binnen krijgt, ben je een knappe jongen![]()
Onbegrijpelijk inderdaad....als ze is fatsoenlijk bier gaan schenken vertienvoudigd de omzet schat ik. Iedereen die een keer die troep gehad heeft weet dat ie dat beter kan laten voortaan...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Als ik van huis uit kom neem ik wat mee in de trein, verder wat in het honk wat en eventueel @ Rembrandtplein nog wat. Ik heb 1 keer dat pretbier van Grolsch in een dronken bui naar binnen gewerkt, mijn God, het voelde alsof ik anaal werd genomen zo smerig. Snap sowieso niet waarom ze Grolsch schenken daar. Dat is toch geen bier???![]()
Oh néé... begin er niet over, sommige mensen vinden het nog steeds leuk omdat ergens mee in verband te brengenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
[...] alsof ik anaal werd genomen zo smerig [...]
Ik woon ook in Groningen en kom daarom eigenlijk alleen doordeweekse wedstrijden (ov-jaarkaart). Morgen ben ik er ook niet trouwens, maar tegen Espagnol wel weer.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:54 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Voor mensen van ver is er ook nog zoiets als reiskosten (Probeer me even in te leven als Mokummer, toch wel respect voor mensen uit Groningen enzo)
Zo'n fles met beugel zeker?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Postma houdt wel van een Grolschje
sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |