Jij gunt je rechterhand echt geen avond rust he.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef remlof het volgende:
Ik doe het ook wel eens omdat je daarna zo lekker in slaap valt!
mijn vriendin wil graag altijd een beloning daarna dus slapen kan ik niet anders heb ik de eerste drie weken geen seks! dus helaas.. het is wel het enige at ik erna wil doen jaaquote:Op woensdag 8 november 2006 15:34 schreef remlof het volgende:
Ik doe het ook wel eens omdat je daarna zo lekker in slaap valt!
Ik doe het omdat ik dan mijn piemol niet meer hoef te wassen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef Jamilro het volgende:
Ik zat gister even lekker tegen mijn vriendin aan te kruipen en kreeg zin in de daadgen probleem natuurlijk, maar ik vroeg em af waarom doen mensen dit.. en dan niet om voort te plante ofzo want dan was ik nu al vader van 3245558983809’‘’ kinderen.. het is leuk maar waarom doen koeien het neit voor de lol bijvoorbeeld! HELP MIJ MET MIJN BRANDENDE VRAAAAG!!
Wel condoom gebruiken he, in het kader van veilig rukken!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij gunt je rechterhand echt geen avond rust he.![]()
Niet meer wassen? als ik mijn piemol daarna niet was kan hij gebruikt worden als massa vernietiger! Saddam zou er jaloers op zijn!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:45 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik doe het omdat ik dan mijn piemol niet meer hoef te wassen.![]()
Jij mag je geloof van mij part zo veel mogelijk verkopen en nieuwe zielen winnen als je wilquote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef covie het volgende:
Ik weet niet waarom, ik mag volgens mijn geloof geen sex voor de dood.
Necrofielquote:Op woensdag 8 november 2006 15:50 schreef covie het volgende:
Ik weet niet waarom, ik mag volgens mijn geloof geen sex voor de dood.
Nogmaals,quote:Op woensdag 8 november 2006 15:24 schreef Lollifant het volgende:
Omdat we afstammen van apen, en die doen het ook voor de lol.
opgelost, slotje en zoquote:Op woensdag 8 november 2006 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
Omdat ze geil zijn.
Complete onzin, maargoed.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef Pakspul het volgende:
Mensen, dolfijnen en nog wat aparte soorten hebben plezier in sex. De rest doet het alleen om het voortplanten.
Hondenkoekje ofzo???quote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef Jamilro het volgende:
[..]
mijn vriendin wil graag altijd een beloning daarna dus slapen kan ik niet anders heb ik de eerste drie weken geen seks! dus helaas.. het is wel het enige at ik erna wil doen jaa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |