Die was zeker mooi. Daar was ik nog bij met DutchRed in het Liverpool-vak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:25 schreef borisz het volgende:
Luton town vorig jaar was leuk tegen liverpool![]()
Luton is dit jaar dan ook gewoon erg slechtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:15 schreef stevengerrard het volgende:
rovers inmiddels op een 0-2 voorsprong...Kan niet echt warm worden van wat voorgeschouwd word. Helaas in Luton niet in staat om 2 jaar op rij te stunten tegen een PL elftal
Hou effe je bek slet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:00 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Die was zeker mooi. Daar was ik nog bij met DutchRed in het Liverpool-vak.
Leuke wedstrijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Bristol komt terug op 2-2.
Inderdaad, door een penalty uitgeschakeldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer van Swansea trouwens... had ze het wel gegund.
Een keer geen extra time tegen een lower division side dit seizoenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:59 schreef Ludacriss het volgende:
Goeie wedstrijd van de Spurs...
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Erasmusch het volgende:
GVD geen kaarten kunne krijgen voor Wolves-WBA terwijl het pas gistermiddag was uitverkocht![]()
Gemaild en gebeld met een heel zielig verhaal, maar ze verkochten echt uitsluitend aan mensen die in hun database stonden, konden geen uitzonde...wrom hap ik eigenlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met een beetje doorzettingsvermogen was het je wel gelukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |