Welk lijstje?quote:
Ik ga nu even met de hond naar het bos en zal er daar in alle rust over nadenkenquote:
Hoi, ben jij een kloon van TL ? Die lult ook Spaans ( of zou dat de koorts geweest zijn ?)quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef berney het volgende:
lawemaarzozegguh, weetjewel
As scanman mod wordt ben ik pleitos.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga nu even met de hond naar het bos en zal er daar in alle rust over nadenken![]()
Het zal niet makkelijk worden maar het zal 1 van de volgende 3 mogen worden:
Jappie,
PC Eend of
Versabommie
Lijst invullen, jezelf op 1e paats met 3 puntenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef streamverslag het volgende:
Ik wil ook wel, ik ben er toch elke dag.
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd word in een zin.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi, ben jij een kloon van TL ? Die lult ook Spaans ( of zou dat de koorts geweest zijn ?)
Nounou, als je zo hard schreeuwt moet er toch iets zeer doenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd wordt in een zin..
MAAR IK BEN GÉÉN KLOON.:)
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef berney het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd wordt in een zin..
MAAR IK BEN GÉÉN KLOON.:)
waar kan ik die lijst vindenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Lijst invullen, jezelf op 1e paats met 3 punten
Oudzeer,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nounou, als je zo hard schreeuwt moet er toch iets zeer doen
Ik heb ADHD2, lijkt me redelijk ongewoon!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neucken met gewone users.
Oh god,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.
Gewoon,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef streamverslag het volgende:
[..]
waar kan ik die lijst vinden
Lijstje graagquote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.
Maar ik denk dat jij ook punten van mij gaat krijgen berney. Ik zie jou wel zitten als mod.