KLOON VAN YVONNE! HIJ IS EEN KLOON YVONNE!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee in jullie FB-topic hoor..
Dat neuken gaat wel snel met zo'n blauw kleurtje geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan maakt het toch ook niet uit dat het verneukt is!
Ga je ook posten daar dan, is heul leuke SCquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee in jullie FB-topic hoor..
Yvonne is een hoax.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
KLOON VAN YVONNE! HIJ IS EEN KLOON YVONNE!![]()
Dus nu zou je ook wel willenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat neuken gaat wel snel met zo'n blauw kleurtje geloof ik![]()
Met die secundaire arbeidsvoorwaarden wordt het wel erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus nu zou je ook wel willen?
Moderator worden dus eh!
Als er kindertjes van komen, de 2e geboortenaam iets met Ph drinquote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef NJ het volgende:
IJsmeis, je hebt een PM.
Natuurlijk wordt er gekeken naar wat de users willen. Het zal nooit zo zijn dat we iemand kiezen door middel van stemming (gedaan, absoluut geen succes), maar users die gewoon goed in de groep liggen en een prima inbreng hebben, staan natuurlijk ook op ons lijstje als we gaan kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niet van mijn kant iig![]()
Maar ik moet zeggen dat ik de inbreng van al die kleurtjes en de commentaren wel van een heel ander niveau vind dan we hier gewend zijn, er werd zowaar een beetje gedaan alsof wij voor vol werden aangezien![]()
IPH?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als er kindertjes van komen, de 2e geboortenaam iets met Ph drin![]()
Hoe kwam TL er dan in ?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er gekeken naar wat de users willen. Het zal nooit zo zijn dat we iemand kiezen door middel van stemming (gedaan, absoluut geen succes), maar users die gewoon goed in de groep liggen en een prima inbreng hebben, staan natuurlijk ook op ons lijstje als we gaan kijken.
Het gros van de users heeft toch een bord voor zijn/haar kop en leest het niet, of niet goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ipv je gemekker kun je ook de posts lezen waarin staat dat dit dus niet nodig is.
Weet je ook 'ns hoe het voelt!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit was een uiterst succesvol topic totdat de relschoppers kwamen![]()
Oh, mooi onderbouwtquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef arneaux het volgende:
O en Manu82, ik ben het niet eens met de gang van zaken van dit topic en ik heb geen argument maar jij bent gewoon kut.
Dat was dus een kleine Manu82 impressie.
Ik zet je er met naam en toenaam bij en nog begrijp je het niet. Sneu zeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, mooi onderbouwtAchterlijke randdebiel
![]()
Misschien moet je eens een opleiding gaan volgen en wat doen aan je zinsbouwquote:Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zet je er met naam en toenaam bij en nog begrijp je het niet. Sneu zeg.
Je had de FB toch gevolgdquote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Hier moeten wij het dus mee doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Als mod word je geacht zo af en toe ff de FB door te lezen, daar doen topicstarters af en toe het verzoek een topic te sluitenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Ja, maar het blijft me verbazen.quote:
Ja. Ok. Laat maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een opleiding gaan volgen en wat doen aan je zinsbouw
Er hoeft niet altijd aan een verzoek te worden voldaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als mod word je geacht zo af en toe ff de FB door te lezen, daar doen topicstarters af en toe het verzoek een topic te sluiten![]()
Ik vind je reden niet goed genoeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:52 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als mod word je geacht zo af en toe ff de FB door te lezen, daar doen topicstarters af en toe het verzoek een topic te sluiten![]()
Ook niet als ik beloof je bij de eerste de beste meet te neucken ?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er hoeft niet altijd aan een verzoek te worden voldaan.
Lieverd, dat lukt niet als jullie hier allemaal lopen te blauwbekken, jullie verstiren de hele topic met je ge-SC.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind je reden niet goed genoeg.![]()
Aan de reacties te zien was hier behoefte aan. En aangezien jullie grote voorstanders zijn van zelfregeluring moet er heel wat gebeuren voordat er een topic gesloten wordt.
Dus ik zou zeggen, stuur je mede-users eens aan op bruikbare reacties!![]()
Vul ff je voorkeurslijstje in en geef hem 3 puntenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef berney het volgende:
Als Scanman het wordt dan kom ik echt niet meer bij.
Ik doe niet aan neucken met gewone users.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ook niet als ik beloof je bij de eerste de beste meet te neucken ?
Zucht. Meis, je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan neucken met gewone users.
Hallo schat, wat denk je dat wij allemaal niet doormaken?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:57 schreef PH52 het volgende:
[..]
Lieverd, dat lukt niet als jullie hier allemaal lopen te blauwbekken, jullie verstiren de hele topic met je ge-SC.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:01 schreef Day het volgende:
[..]
Jullie konden het toch beter. Doe maar wat aan die SC dan en breng je topic weer terug naar het hoofdonderwerp.
Je kunt een topic ook een ommezwaai geven zonder iets te deleten hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar PH kan volgens mij die SC niet deleten
nog ff snel dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
We hebben t gezien in het katjes topic van F&F. Daar is echt bijna niks gedelete.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt een topic ook een ommezwaai geven zonder iets te deleten hoor.
Jij bent duidelijk niet mod-waardig.
Dank je!quote:
Die telt nietquote:Op woensdag 8 november 2006 16:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
We hebben t gezien in het katjes topic van F&F. Daar is echt bijna niks gedelete..
We where on a break! Nagoed.quote:
Ja HALLO, ga ff onze kandidaten af zitten branden Jerney, hou je oordeel lekker voor je tot in de finale, zo raakt zo'n jongen helemaal van slag, vind je het gek dat we geen kandidaten meer krijgen op die manier, niet neucken, negatief beoordelen. Denk erom, de koelkast staat op een kierquote:Op woensdag 8 november 2006 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je kunt een topic ook een ommezwaai geven zonder iets te deleten hoor.
Jij bent duidelijk niet mod-waardig.
Lijstje graagquote:Op woensdag 8 november 2006 16:06 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht er al een 3de mod nodig zijn kies ik voor een dame![]()
BB is alweer bijna afgelopen dus met de 2 dames die er nu zijn moet het toch makkelijk kunnen maar aan de andere kant kan een nieuw modje wel even nog een paar weekjes meedraaien![]()
Ben jij besodemieterd.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:58 schreef PH52 het volgende:
[..]
Vul ff je voorkeurslijstje in en geef hem 3 punten![]()
Welk lijstje?quote:
Ik ga nu even met de hond naar het bos en zal er daar in alle rust over nadenkenquote:
Hoi, ben jij een kloon van TL ? Die lult ook Spaans ( of zou dat de koorts geweest zijn ?)quote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef berney het volgende:
lawemaarzozegguh, weetjewel
As scanman mod wordt ben ik pleitos.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga nu even met de hond naar het bos en zal er daar in alle rust over nadenken![]()
Het zal niet makkelijk worden maar het zal 1 van de volgende 3 mogen worden:
Jappie,
PC Eend of
Versabommie
Lijst invullen, jezelf op 1e paats met 3 puntenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef streamverslag het volgende:
Ik wil ook wel, ik ben er toch elke dag.
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd word in een zin.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hoi, ben jij een kloon van TL ? Die lult ook Spaans ( of zou dat de koorts geweest zijn ?)
Nounou, als je zo hard schreeuwt moet er toch iets zeer doenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef berney het volgende:
[..]
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd wordt in een zin..
MAAR IK BEN GÉÉN KLOON.:)
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef berney het volgende:
Ik voel me zeer vereerd dat ik met TL geassocieerd wordt in een zin..
MAAR IK BEN GÉÉN KLOON.:)
waar kan ik die lijst vindenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:21 schreef PH52 het volgende:
Lijst invullen, jezelf op 1e paats met 3 punten
Oudzeer,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nounou, als je zo hard schreeuwt moet er toch iets zeer doen
Ik heb ADHD2, lijkt me redelijk ongewoon!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh god,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.
Gewoon,quote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef streamverslag het volgende:
[..]
waar kan ik die lijst vinden
Lijstje graagquote:Op woensdag 8 november 2006 16:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
TL zou inderdaad nooit "ik wordt" schrijven.
Maar ik denk dat jij ook punten van mij gaat krijgen berney. Ik zie jou wel zitten als mod.