KLOON VAN YVONNE! HIJ IS EEN KLOON YVONNE!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee in jullie FB-topic hoor..
Dat neuken gaat wel snel met zo'n blauw kleurtje geloof ikquote:Op woensdag 8 november 2006 15:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dan maakt het toch ook niet uit dat het verneukt is!
Ga je ook posten daar dan, is heul leuke SCquote:Op woensdag 8 november 2006 15:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik lees al wat langer mee in jullie FB-topic hoor..
Yvonne is een hoax.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
KLOON VAN YVONNE! HIJ IS EEN KLOON YVONNE!![]()
Dus nu zou je ook wel willenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat neuken gaat wel snel met zo'n blauw kleurtje geloof ik![]()
Met die secundaire arbeidsvoorwaarden wordt het wel erg aantrekkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dus nu zou je ook wel willen?
Moderator worden dus eh!
Als er kindertjes van komen, de 2e geboortenaam iets met Ph drinquote:Op woensdag 8 november 2006 15:42 schreef NJ het volgende:
IJsmeis, je hebt een PM.
Natuurlijk wordt er gekeken naar wat de users willen. Het zal nooit zo zijn dat we iemand kiezen door middel van stemming (gedaan, absoluut geen succes), maar users die gewoon goed in de groep liggen en een prima inbreng hebben, staan natuurlijk ook op ons lijstje als we gaan kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Niet van mijn kant iig![]()
Maar ik moet zeggen dat ik de inbreng van al die kleurtjes en de commentaren wel van een heel ander niveau vind dan we hier gewend zijn, er werd zowaar een beetje gedaan alsof wij voor vol werden aangezien![]()
IPH?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als er kindertjes van komen, de 2e geboortenaam iets met Ph drin![]()
Hoe kwam TL er dan in ?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er gekeken naar wat de users willen. Het zal nooit zo zijn dat we iemand kiezen door middel van stemming (gedaan, absoluut geen succes), maar users die gewoon goed in de groep liggen en een prima inbreng hebben, staan natuurlijk ook op ons lijstje als we gaan kijken.
Het gros van de users heeft toch een bord voor zijn/haar kop en leest het niet, of niet goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ipv je gemekker kun je ook de posts lezen waarin staat dat dit dus niet nodig is.
Weet je ook 'ns hoe het voelt!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit was een uiterst succesvol topic totdat de relschoppers kwamen![]()
Oh, mooi onderbouwtquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef arneaux het volgende:
O en Manu82, ik ben het niet eens met de gang van zaken van dit topic en ik heb geen argument maar jij bent gewoon kut.
Dat was dus een kleine Manu82 impressie.
Ik zet je er met naam en toenaam bij en nog begrijp je het niet. Sneu zeg.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh, mooi onderbouwtAchterlijke randdebiel
![]()
Misschien moet je eens een opleiding gaan volgen en wat doen aan je zinsbouwquote:Op woensdag 8 november 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zet je er met naam en toenaam bij en nog begrijp je het niet. Sneu zeg.
Je had de FB toch gevolgdquote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Hier moeten wij het dus mee doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Als mod word je geacht zo af en toe ff de FB door te lezen, daar doen topicstarters af en toe het verzoek een topic te sluitenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef NJ het volgende:
Leuk niveautje hier.
Ja, maar het blijft me verbazen.quote:
Ja. Ok. Laat maar.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een opleiding gaan volgen en wat doen aan je zinsbouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |