Dat is zo maar dit is een high profile figuur. Dan is het meestal vrij algemeen bekendquote:Op woensdag 8 november 2006 18:06 schreef Lienekien het volgende:
Een vraag is makkelijk als je het antwoord weet.![]()
Ik wil niet weten wat 'ie doetquote:Op woensdag 8 november 2006 18:11 schreef Nesle het volgende:
Het is of een zanger of schrijver.
Maar ik ben niet zo thuis in dat soort dingen
Hij ging dood in 1910. Dus OF de vader van Twain kreeg heel laat een dochter...of Shania Twain is ranzig oudquote:
Mark Twain schreef de uberbekende verhalen: de avonturen van Tom Sawyer, Huckleberry Finn, De prins en de bedelaar en Pudd'n'head Wilson... mag toch aannemen dat je op z'n minst wel eens van Tow Sawyer gehoord hebt....quote:Op woensdag 8 november 2006 18:11 schreef Nesle het volgende:
Het is of een zanger of schrijver.
Maar ik ben niet zo thuis in dat soort dingen
Ik wilde daar alleen maar mee zeggen dat zangers en schrijvers vaak een pseudoniem of hoe je het maar wilt noemen hebben. Dus dat het een schrijver of zanger is. Ik kan dus niet de naam plaatsen bij dat soort mensenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat 'ie doet
Hij schreef Huckleberry Finn en Tom Sawyer maar zijn echte naam luidt anders.
Hoe durf je dat nou te zeggen?quote:
Ja ik ken dat boek wel, maar ik onthoud nooit de schrijverquote:Op woensdag 8 november 2006 18:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mark Twain schreef de uberbekende verhalen: de avonturen van Tom Sawyer, Huckleberry Finn, De prins en de bedelaar en Pudd'n'head Wilson... mag toch aannemen dat je op z'n minst wel eens van Tow Sawyer gehoord hebt....![]()
Maar wat de echte naam is van Twain, geen idee.
Omdat het de waarheid is?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe durf je dat nou te zeggen?
Kap nah!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat het de waarheid is?
Sjaania Tween "voelt" zich alleen maar vrouw; het is het niet.
Nee, mijn ding heeft geen naam. En ziet er stukken beter uit dan Patty Brard.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kap nah!
Je gaat me toch niet vertellen dat Patty Brard jouw ding is ofso?
Dat is dan ook niet moeilijkquote:Op woensdag 8 november 2006 18:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
En ziet er stukken beter uit dan Patty Brard.
Dan ga je toch een paar logische dingen gokken? Dat doen jullie ook bij Joodse jaartallenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg maar direct dat ik het niet weet.
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:33 schreef BrandX het volgende:
atoommachten....
Duitsland en Frankrijk
(amerika en rusland lijken me zeer onlogisch.. En chinees ook)
Niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Neleos het volgende:
Duitsland is toch geen atoommacht.
Nee, dat is dacht ik ingesteld na WOII. Duitsland was toen niet echt het geschikte land om atoomwapens te laten hebben.quote:
Toen niet neequote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat is dacht ik ingesteld na WOII. Duitsland was toen niet echt het geschikte land om atoomwapens te laten hebben.
de vijf atoommachten zijn VS, China, Rusland, Engelan en Frankrijk Duitsland rekenen ze sinds kort ook tot atoommacht (moet ik het wel goed onthoudenquote:Op woensdag 8 november 2006 18:36 schreef Neleos het volgende:
Duitsland is toch geen atoommacht.
Waar staat dat in die link dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
de vijf atoommachten zijn VS, China, Rusland, Engelan en Frankrijk Duitsland rekenen ze sinds kort ook tot atoommacht (moet ik het wel goed onthouden)
http://www.rusnet.nl/nl/encyclo/a/atoomwapens.shtml
quote:Op woensdag 8 november 2006 18:41 schreef SaskiaR het volgende:
Driedimensionaal dus, 20 vlakken dus eigenlijk.
Israel ontbreekt nog in dat lijstje, en Noord-Korea ookquote:Op woensdag 8 november 2006 18:40 schreef Nembrionic het volgende:
Verenigde Staten - 10.640
Rusland - 8600
China - 400
Frankrijk - 350
Verenigd Koninkrijk - 200
India - 75-115
Pakistan - 30-55
Inderdaad geen Duitsland...nou goed. De hint was duidelijk genoeg
Ik dacht ook altijd dat Duitsland heel lang geen leger heeft gehad. Het is in ieder geval pas een aantal jaar geleden dat Duitsland weer voor het eerst met hun leger in een ander land waren en daar ook schoten. Dus ik kan me niet voorstellen dat ze atoonwapens hebben.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet teruglezen, maar zo heb ik het onthouden...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |