Tuurlijk, moet je altijd doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:11 schreef PatriotOnline het volgende:
ik heb een leuke nieuwe vraag, interesse?
Goed begin; ik zal het eerste couplet weggeven:quote:Op woensdag 8 november 2006 15:20 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vuist op deze vuist, deze vuist op deze vuist op deze vuist
en zo klim ik naar boooooven.
Maar toch nooit als één tekst achterelkaar gezongen?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef Daffodil31LE het volgende:
Het broodje-poep-deel zit in het begin van het programma, het deze-vuist aan het eind.
Niet dat ik weet. En ik heb in m'n jeugd toch heel vaak gekeken. Ben zelfs nog naar zo'n show geweest.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Maar toch nooit als één tekst achterelkaar gezongen?
Dat was ook mijn veronderstelling, maar ik heb het dan ook al een hele poos niet gezien...quote:Op woensdag 8 november 2006 15:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Maar toch nooit als één tekst achterelkaar gezongen?
Ik ben een keer naar de schouwburg geweest toen ik heel klein was, het petje heb ik nogquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. En ik heb in m'n jeugd toch heel vaak gekeken. Ben zelfs nog naar zo'n show geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |