Voor jou trek ik dat icoontje graag uit, Adelantjequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Adelante het volgende:
Die zwarte kleur![]()
Dat andere icoontje![]()
Wie is de slechtste mod af?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:56 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Gefeliciteerd, je bent nu officieel een na slechtste mod af.
Mij boeit dat niet.quote:
De slechtste is nog niet mod af. Ik verwacht ook niet dat deze dat spoedig wel zal zijn. Daarvoor zit deze te diep met de tong in het aarsgat van anderen en blijkbaar bevalt de smaak.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef Triggershot het volgende:
Hebben we het hier alleen over de WFL mods?
De Benjamin?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:54 schreef OldJeller het volgende:
Aangezien Kartoffel nu officieel weggaat (hij was hier overigens nooit), lijkt het mij een goed initiatief om dit subforum op te schonen.
Om te beginnen 99% van de slowchatters hier permanent te verwijderen uit [b]WF[b]L en [b]WF[b]L weer doen floreren als het ooit deed en mensen die twee initialen eer aan deden.
Je moet natuurlijk wel het goede voorbeeld geven aan de nieuwe mod van dit forum, de benjamin. Stel je voor, hij denkt dat die pauper slowchatters bij dit subforum horen, ik moet er niet aan denken!
Is there any other way to put it?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Benjamin?
En de Slowchatters horen hier in WFL.
Ik heb even je mening mee genomen naar SC topic, kijken hoe zij er over denkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Is there any other way to put it?
Kijk, daar sla je de plank alweer volledig mis. Zonde, net de eer gekregen om te modereren in WFL en nu al de mist in, poisoned by evil retards (lees SC'ers).
Nog niet alle hoop is vergaan, een intensieve bijscholings cursus van iemand die weet wat de grondbeginselen en principes zijn van het ware WFL kan wonderen verrichten. Daar staat tegenover dat je wel de volle 100% geeft en andere dingen waar je je in het dagelijkse leven mee bezighoudt (denk krantenwijk e.d.) voor een tot op heden niet nader te bepalen tijd staakt.
Don't feed the trolls.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef Maethor het volgende:
Tja. Ergens geef ik hem gelijk mbt de LFC, maar goed. Doet niemand kwaad toch?
En ik post er zelf ook.
de LFC is juist in het leven geroepen om de echte wetenschappers en filosofen zoals Old Jeller van onze stommiteiten te vrijwarenquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef Maethor het volgende:
Tja. Ergens geef ik hem gelijk mbt de LFC, maar goed. Doet niemand kwaad toch?
En ik post er zelf ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |