abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 november 2006 @ 13:20:01 #101
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43392591
ik ook niet

I havent smoked for One month, 20 minutes and 48 seconds. 620 cigarettes not smoked, saving ¤ 124,22. Life saved: 2 days, 3 hours, 40 minutes.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_43392724
Ik rook niet, persoonlijk vind ik dat rokers wel eens wat meer mogen rekening houden met niet rokers.
En dan niet met zo'n smoes komen" Vroeger had niemand er problemen mee, en nu opeens wel."
Het stinkt, het gehoest wat sommige erbij doen.
maar goed het is natuurlijk moeilijk om zoiets"lekkers" op te geven.
  donderdag 9 november 2006 @ 13:38:25 #103
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43393214
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik rook niet, persoonlijk vind ik dat rokers wel eens wat meer mogen rekening houden met niet rokers.
En dan niet met zo'n smoes komen" Vroeger had niemand er problemen mee, en nu opeens wel."
nog meer rekening mee houden???

je wordt al bekant als melaatse behandeld wanneer je rookt. in openbare gebouwen mag het niet meer, op kantoor niet (bij mij wel zit lekker alleen ) op stations alleen nog onder zo'n achterlijke paal en ga nog maar ff door.

nog ff en je mag niet eens meer roken in je eigen huis
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 9 november 2006 @ 13:48:10 #104
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43393551
is ook niet aan te raden.. weet je wat dat witten kost?!?

Het wordt idd steeds meer aan banden gelegt...
Strals krijg je net als in singapore nog een boete als je je peuk op straat gooit
Ecosia
pi_43393786
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:38 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

nog meer rekening mee houden???

je wordt al bekant als melaatse behandeld wanneer je rookt. in openbare gebouwen mag het niet meer, op kantoor niet (bij mij wel zit lekker alleen ) op stations alleen nog onder zo'n achterlijke paal en ga nog maar ff door.

nog ff en je mag niet eens meer roken in je eigen huis
Als de meeste er niet roken en eentje maar wel, vind ik dat best een goede keuze.
Ik heb het dan over thuis roken, alles blijft wit, je hoeft niet elke maand, jaar te witten, gordijnen te wassen.

Sommige rokers zijn zo koppig die roken gewoon door, ondanks dat je ze lief vraagt om niet of minder te roken
in jouw buurt.
pi_43393866
Ik ben begonnen op mijn 13e Eerst om stoer te doen, maar bijna niemand rookte Later rookte ik sneaky, want mocht niet roken Maar toen was het maar drie sigaretjes per dag
  donderdag 9 november 2006 @ 14:00:58 #107
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43394025
Bij ons thuis wordt niet gerookt met verjaardag, de rokers mogen in de serre, incluus ik toen ik nog rookte... Ik vind het nier meer dan terrecht, zodra er 1 een peuk opsteekt, begint de rest van de rokers ook... en dat kan aardig oplopen

Maar: iedereen is vrij omdat wel of niet te doen
Alleen als het jou huis is, vind ik dat je het recht heb om bv tegen een roker te zeggen dat ie moet op pleuren
Ecosia
  donderdag 9 november 2006 @ 14:11:35 #108
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43394386
wij zijn zeer fanatieke rokers en zelfs bij ons thuis wordt niet in de kamer gerookt. alleen in de keuken waar dan ook nog eens de afzuigkap aanstaat. tsja vriend is stucadoor en heeft geen zin de boel opnieuw te doen
wanneer ik ergens ben waar bijna niemand rookt ga ik echt niet zomaar een sigaretje opsteken, ik vraag het eerst en meestal ga ik gewoon ff naar buiten (voor de frisse lucht )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_43394629
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn zeer fanatieke rokers en zelfs bij ons thuis wordt niet in de kamer gerookt. alleen in de keuken waar dan ook nog eens de afzuigkap aanstaat. tsja vriend is stucadoor en heeft geen zin de boel opnieuw te doen
wanneer ik ergens ben waar bijna niemand rookt ga ik echt niet zomaar een sigaretje opsteken, ik vraag het eerst en meestal ga ik gewoon ff naar buiten (voor de frisse lucht )
Ik vind het veel toffer om in buitenlucht te roken plaats in een kamer
  donderdag 9 november 2006 @ 14:20:44 #110
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43394680
Ja! haha, frisse lucht ken het
op verjaardagen waar ik dan als enige roker was...
"moet je niet roken sjoer?"
"Neuh, doe ik buiten wel"
"Neejoh, hier heb je een asbak!"
"Grrr, ik ga el buiten roken"
"Je kan hier toch ook roken?!?"

Zit je dan als enige, nee... dank je...

Ecosia
  donderdag 9 november 2006 @ 14:26:39 #111
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43394874
Ik heb zelfs de familie van mijn ex weleens weggestuurd. ik was net bevallen van mijn oudste zoon en de hele familie kwam met een man of tien allemaal tegelijk op kraamvisitie. niet gebeld nix. daar was ik al heel erg sjaggo over maargoed kom d'r maar in dan gaan ze ook nog eens met zijn allen in mijn huiskamer zitten paffen terwijl de slaapkamer van de kleine er pal naast lag (gelijkvloerse woning) en ik hem een flesje moest geven. ben in de keuken gaan zitten, dat vonden ze maar stom. toen ben ik helemaal uit mijn vel gesprongen en heb iedereen eruit gebonjourd

en we roken ook niet in de auto, maar we stoppen gewoon ff voor een sigaretje
  donderdag 9 november 2006 @ 14:29:45 #112
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43394966

onder het mom van "Roken, dat lossen we samen wel op" vind k dat je goed bezig bent Puckzzz
Ecosia
  donderdag 9 november 2006 @ 14:36:24 #113
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43395197
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef Jumparound het volgende:

onder het mom van "Roken, dat lossen we samen wel op" vind k dat je goed bezig bent Puckzzz
nou dat vind ik zelf eigenlijk ook best wel en daarom stel ik het niet zo op prijs dat het me zonder pardon maar veboden wordt.
  donderdag 9 november 2006 @ 14:39:17 #114
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43395284
fok staat ook niet bekent om de meest genuanceerde uitspraken...
mezelf inclusief

af en toe is het gewoon lekker om kort door de bocht te reageren
Ecosia
pi_43395313
Ik rook niet
Wil ook nooit beginnen
Wie volgt?

[ Bericht 4% gewijzigd door seekfaM op 09-11-2006 15:05:50 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 15:02:42 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43396028
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef Jumparound het volgende:
fok staat ook niet bekent om de meest genuanceerde uitspraken...
mezelf inclusief

af en toe is het gewoon lekker om kort door de bocht te reageren
I know, damn ik ben veel te soft geworden in die 7 jaar dat ik Fok
  donderdag 9 november 2006 @ 15:05:57 #117
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_43396117
* -skippybal- rookt.
* -skippybal- stoer zijn
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  donderdag 9 november 2006 @ 15:08:31 #118
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_43396195
2 keer een blauwe maandag gerookt, omdat dat stoer was. Toen kwam ik er gelukkig achter dat ik 't eigenlijk gewoon best ranzig vindt
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 9 november 2006 @ 17:55:28 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43402017
de nietrokers lopen uit!
Ecosia
pi_43403191
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Jumparound het volgende:
de nietrokers lopen uit!
idd

want de rokers hun longen zyn kapot dus die vallen flauw in de marathon

slechte smurfenmop
  donderdag 9 november 2006 @ 20:38:32 #121
91868 boemboem
Eeuwig duurt het langst
pi_43408173
heb de rokers even meegeholpen
ik rook zelf sinds mijn 19e denk ik. Best laat begonnen dus.
Waarom ik ben begonnen met roken? de eerste paar pakjes gaven me een erg lekker gevoel, wat ik op dat moment goed kon gebruiken. Niet om het stoer zijn, heb eerste jaar niet eens in het openbaar gerookt, maar gewoon voor mezelf.
Vorig jaar ben ik 4 maanden gestopt geweest, helaas weer begonnen. Nu rook ik nog steeds, vrij veel vort eigenlijk en wil eigenlijk wel een keer gaan stoppen. Heb gezegd dat als ik weer een vriendin krijg, ik acuut stop, dus het is maar afwachten
that's just me :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:35:43 #122
129836 withxhonor
straight edge
pi_43416795
1 leven zonder drugs
high fives and stagedives
  vrijdag 10 november 2006 @ 00:44:45 #123
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43416955
Ik ben begonnen op mijn 15e, waarom weet ik niet eens, stoerheid lijkt me sterk aangezien ik het in het begin zelfs voor mijn vrienden verborgen hield.

Ik rook nu dus al 9 jaar en stoppen heb ik een paar keer geprobeerd maar na 1 a 2 weken afgekapt. Zie wel wanneer ik stop en of ik stop voor ik in een kist lig .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:11:20 #124
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43424136
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef GeileSmurf het volgende:

[..]

idd

want de rokers hun longen zyn kapot dus die vallen flauw in de marathon

slechte smurfenmop
ik moest lachen
Ecosia
pi_43428176
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik moest lachen

dan ben jij rokersmurf
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:29:59 #126
161526 KantjeBoorder
Mezelf, altijd iemand anders.
pi_43430461
Ik vind dat er al genoeg rekening word gehouden met niet rokers, je mag vrijwel nergens binnen meer roken en buiten sta je in de buitenlucht dus dan heb je er toch niet veel last van?
U wordt verzocht het bovenstaande bericht met een korreltje zout te nemen daar ik niet altijd even goed weet wat ik zeg.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:31:42 #127
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43430522
Is het vreemd als ik me afvraag waar je op reageert?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:42:07 #128
161526 KantjeBoorder
pi_43430815
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
U wordt verzocht het bovenstaande bericht met een korreltje zout te nemen daar ik niet altijd even goed weet wat ik zeg.
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:46:36 #129
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43430923
Ach ja, als mensen al gaan zeuren over hoestende mensen. Donder een eind op zeg. Moet ik ook maar thuis blijven als ik verkouden ben voortaan?
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:53:34 #130
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_43431137
Eerst had ik nooit zo'n problemen met rokers, maar ik heb er eens een paar keer over nagedacht en ben tot de volgende conclusies gekomen:
* Rokers doen bewust iets wat hun gezondheid negatief beïnvloedt (ook al is het op de lange termijn, de helft van de rokers zal aan iets overlijden wat gerelateerd is aan het roken): waarom zou je bewust iets doen wat slecht is voor je gezondheid?
* Ik vind het niet meer dan normaal dat roken in steeds meer gelegenheden en op steeds meer plaatsen wordt verboden, want een roker zadelt zijn/haar omgeving op met iets wat ongezond is, namelijk die gore rook. Niet-rokers hebben altijd voorrang vind ik

Nu hoeven de rokers hier niet meteen over me heen te vallen, ik zeg gewoon wat ik vindt. Dat wil dus niet zeggen dat ik rokers mijd of iets dergelijks.

[ Bericht 2% gewijzigd door miki op 11-11-2006 14:37:44 ]
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 10 november 2006 @ 18:47:20 #131
161526 KantjeBoorder
pi_43434099
Ik klaag zelf niet echt over verboden te roken bordjes of stickers, ik heb daar begrip voor. Maar ik vind niet dat ik als roker nog meer rekening hoef te houden met niet rokers, ik weet dat ik dat genoeg doe en niet rokers ook zeker respecteer.

Angel_of_Dth hihi, ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan mensen die zitten te hoesten met slijm in hun strot. Ik heb er wel begrip voor natuurlijk en van mij hoeven ze niet thuis te blijven, maar het klinkt altijd zo smerig.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:00:41 #132
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_43460566
misschien wordt er ook wel zoveel gerookt juist omdat er zo tegen aan geschopt wordt...
iets wat niet mag is altijd lekker toch?

Ecosia
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:17:09 #133
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43461068
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef KantjeBoorder het volgende:
Angel_of_Dth hihi, ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan mensen die zitten te hoesten met slijm in hun strot.
Komt door het roken, dat slijm.
  zaterdag 11 november 2006 @ 20:18:20 #134
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43461111
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef Jumparound het volgende:
misschien wordt er ook wel zoveel gerookt juist omdat er zo tegen aan geschopt wordt...
iets wat niet mag is altijd lekker toch?

Dus eigenlijk zou ik Maikuuul even moeten verbieden om arsenicum te drinken?
  zaterdag 11 november 2006 @ 21:13:53 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43462733
mén ik krijg spontaan zin in een sigaretje
pi_43463589
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
mén ik krijg spontaan zin in een sigaretje
En dat gaan we ook doen. Tot straks.
pi_43463933
Wel buiten roken he.
pi_43464260
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef Bengeltje het volgende:
Wel buiten roken he.
Wat dan, binnen is tyfgaar.
pi_43464973
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:38 schreef boemboem het volgende:
heb de rokers even meegeholpen
ik rook zelf sinds mijn 19e denk ik. Best laat begonnen dus.
Waarom ik ben begonnen met roken? de eerste paar pakjes gaven me een erg lekker gevoel, wat ik op dat moment goed kon gebruiken. Niet om het stoer zijn, heb eerste jaar niet eens in het openbaar gerookt, maar gewoon voor mezelf.
Vorig jaar ben ik 4 maanden gestopt geweest, helaas weer begonnen. Nu rook ik nog steeds, vrij veel vort eigenlijk en wil eigenlijk wel een keer gaan stoppen. Heb gezegd dat als ik weer een vriendin krijg, ik acuut stop, dus het is maar afwachten
Afbouwen werkt nooit. Je stopt, of je stopt niet. In jouw geval stel je steeds uit (tot ik een vriendin krijg), face it; je moet er zelf ook 100% achter staan.
pi_43466753
Ook begonnen omdat ik het stoer vond, eerst niet over de longen en een tijdje later wel. De eerste keer over de longen dacht ik dat dood ging, maar dacht gewoon doorzetten en begon het later lekker te vinden.
Op het moment dat mijn moeder erachter kwam, dacht ze slim te zijn en mij een paar sigaretten achter elkaar te laten roken, ik was echter al een verslaafde roker, dus dat heeft mij er niet van weerhouden te blijven roken.
Nu rook ik bijna dagelijks, maar heb soms ook dagen dat ik helemaal niet rook. Ben ook al een paar keer gestopt. Ik denk dat ik meer onder de categorie gezelligheidsroker val. 's ochtends moet ik er niet aan denken, maar 's avonds bij een glas wijn is het toch wel erg lekker.
Heb ook altijd gezegd dat ik stop als ik zwanger ben, of beter gezegd stop voordat ik zwanger word. Tot die tijd maak ik me er niet zo druk om eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')