nog meer rekening mee houden???quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik rook niet, persoonlijk vind ik dat rokers wel eens wat meer mogen rekening houden met niet rokers.
En dan niet met zo'n smoes komen" Vroeger had niemand er problemen mee, en nu opeens wel."
Het stinkt, het gehoest wat sommige erbij doen.
maar goed het is natuurlijk moeilijk om zoiets"lekkers" op te geven.![]()
Als de meeste er niet roken en eentje maar wel, vind ik dat best een goede keuze.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nog meer rekening mee houden???
je wordt al bekant als melaatse behandeld wanneer je rookt. in openbare gebouwen mag het niet meer, op kantoor niet (bij mij wel zit lekker alleen) op stations alleen nog onder zo'n achterlijke paal en ga nog maar ff door.
nog ff en je mag niet eens meer roken in je eigen huis![]()
Ik vind het veel toffer om in buitenlucht te roken plaats in een kamerquote:Op donderdag 9 november 2006 14:11 schreef Puckzzz het volgende:
wij zijn zeer fanatieke rokers en zelfs bij ons thuis wordt niet in de kamer gerookt. alleen in de keuken waar dan ook nog eens de afzuigkap aanstaat. tsja vriend is stucadoor en heeft geen zin de boel opnieuw te doen
wanneer ik ergens ben waar bijna niemand rookt ga ik echt niet zomaar een sigaretje opsteken, ik vraag het eerst en meestal ga ik gewoon ff naar buiten (voor de frisse lucht)
nou dat vind ik zelf eigenlijk ook best welquote:Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef Jumparound het volgende:
onder het mom van "Roken, dat lossen we samen wel op" vind k dat je goed bezig bent Puckzzz
I know, damn ik ben veel te soft geworden in die 7 jaar dat ik Fokquote:Op donderdag 9 november 2006 14:39 schreef Jumparound het volgende:
fok staat ook niet bekent om de meest genuanceerde uitspraken...
mezelf inclusief
af en toe is het gewoon lekker om kort door de bocht te reageren
iddquote:Op donderdag 9 november 2006 17:55 schreef Jumparound het volgende:
de nietrokers lopen uit!
ik moest lachenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:30 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
idd
want de rokers hun longen zyn kapot dus die vallen flauw in de marathon![]()
slechte smurfenmop![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ik rook niet, persoonlijk vind ik dat rokers wel eens wat meer mogen rekening houden met niet rokers.
En dan niet met zo'n smoes komen" Vroeger had niemand er problemen mee, en nu opeens wel."
Het stinkt, het gehoest wat sommige erbij doen.
maar goed het is natuurlijk moeilijk om zoiets"lekkers" op te geven.![]()
Komt door het roken, dat slijm.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef KantjeBoorder het volgende:
Angel_of_Dth hihi, ik heb eigenlijk ook wel een hekel aan mensen die zitten te hoesten met slijm in hun strot.
Dus eigenlijk zou ik Maikuuul even moeten verbieden om arsenicum te drinken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:00 schreef Jumparound het volgende:
misschien wordt er ook wel zoveel gerookt juist omdat er zo tegen aan geschopt wordt...
iets wat niet mag is altijd lekker toch?
En dat gaan we ook doen. Tot straks.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
mén ik krijg spontaan zin in een sigaretje
Afbouwen werkt nooit. Je stopt, of je stopt niet. In jouw geval stel je steeds uit (tot ik een vriendin krijg), face it; je moet er zelf ook 100% achter staan.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:38 schreef boemboem het volgende:
heb de rokers even meegeholpen
ik rook zelf sinds mijn 19e denk ik. Best laat begonnen dus.
Waarom ik ben begonnen met roken? de eerste paar pakjes gaven me een erg lekker gevoel, wat ik op dat moment goed kon gebruiken. Niet om het stoer zijn, heb eerste jaar niet eens in het openbaar gerookt, maar gewoon voor mezelf.
Vorig jaar ben ik 4 maanden gestopt geweest, helaas weer begonnen. Nu rook ik nog steeds, vrij veel vort eigenlijk en wil eigenlijk wel een keer gaan stoppen. Heb gezegd dat als ik weer een vriendin krijg, ik acuut stop, dus het is maar afwachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |