Dan ad ik ook wel mee-roken kunnen nemen als optie ;-)quote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Agiath het volgende:
Af en toe in het weekend, die optie staat er niet tussen, dus heb ik maar nee gezegt
dat hoor je neit veel! (en zeker ook niet beginnenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
Nee ik rook niet, heb nog nooit een trekje genomen, en ben het ook niet echt van plan.
me 2quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
Nee ik rook niet, heb nog nooit een trekje genomen, en ben het ook niet echt van plan.
Goed zo, hou volquote:
Uhuh, voornemens ken ik...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:38 schreef GeileSmurf het volgende:
Ik rook al 3 jaar, dus op myn 16de![]()
Ondertussen kom ik met 1 pakje winfield 2 weken toe![]()
Ben trouwens van plan te stoppen, myn voornemen voor het jaar 2007![]()
Volledig mee eensquote:Op woensdag 8 november 2006 12:50 schreef Jumparound het volgende:
het kan wel... maar ik denk dat het voor de "verstokte roker" (meer dan 20 sig. per dag) erg moeilijk is!
Ondertussen al veel discussies gehad over roken & waarom dan... maar het is toch voor het grootste gedeelte een gewoonteverslaving...
de werkzame stof is al binnen 3 dagen geheel uit je lichaam...
Je kan ook mee gaan zonder te roken, doe ik ook...quote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef GeileSmurf het volgende:
[..]
Volledig mee eens![]()
ook het groepsgevoel![]()
lekker samen safke roken![]()
![]()
![]()
ik kryg zin in 1tje![]()
idd !quote:Op woensdag 8 november 2006 12:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan ook mee gaan zonder te roken, doe ik ook...
Dus ik zie het probleem niet...![]()
samequote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
Wat bij mij neerkomt op 1/2/3 'sigaretjes' per weekend.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:04 schreef Chup het volgende:
Ik rook alleen icm met wiet eigenlijk.
Same here!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
kloptquote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef TrenTs het volgende:
Roken is de beste marketingtruc ooit.
elk begin is moeilykquote:Op woensdag 8 november 2006 13:30 schreef Okeuj het volgende:
Rook niet. Wel eens geprobeerd, maar vond t zo smerig dat ik er gelijk van genezen was
Haha, das toch die opa in Jan, Jans en de Kinderen?? Zelf ook een weekend/gelegenheids-rokerquote:Op woensdag 8 november 2006 12:20 schreef nerderick het volgende:
Een tevreden roker is geen onrust stoker![]()
Hoeveel rook je?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:02 schreef tlepel het volgende:
ik zou wel willen stoppen.En dan ieder pakje wat ik financieel dan overhou in een potje doen als extra stimulans
nu nog de theorie in praktijk brengern
3 pakjes shag (drum) per 6 dagenquote:
Dat is wel vervelend ja. Verder kost het me niet echt veel moeite om niet te roken.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef jstn het volgende:
na het eten gaat er niks boven een peuk.
FOK! een afspiegeling van de samenleving?quote:Op woensdag 8 november 2006 15:41 schreef B_BOY het volgende:
gemiddeld rookt 1/3e van de nederlands zal hier ook wel zo zijn.
niet op alle gebieden maar op dit gebied wel redelijk denk ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FOK! een afspiegeling van de samenleving?
Duhquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef avotar het volgende:
wat een slechte poll zeg...
of je rookt, of je rookt niet...
als je niet rookt, heb je of nooit gerookt of ben je gestopt.
en als je rook, denk je aan stoppen of je denkt neit aan stoppen...
naast stinken heb je ook nog zoiets als gezondheid....quote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef jstn het volgende:
Ik ben begonnen toen ik ongeveer 15 was, dus ik rook nu zon 5 jaar en ben niet van plan te stoppen.
Ik vind het chill, lekker en na het eten gaat er niks boven een peuk.
En over stinken.. gewoon elke dag je tanden poetsen en kauwgompjes (of Smints! ideaal) op zak hebben en je hebt ner-gens last van.
Ik steek ff een peuk op.
anders trap je even een open deur inquote:Op woensdag 8 november 2006 16:20 schreef avotar het volgende:
wat een slechte poll zeg...
of je rookt, of je rookt niet...
als je niet rookt, heb je of nooit gerookt of ben je gestopt.
en als je rook, denk je aan stoppen of je denkt neit aan stoppen...
Oftwel, ik ben 'net' gestopt.quote:Two days, 11 hours, 42 minutes and 23 seconds. 24 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,73. Life saved: 2 hours, 0 minutes.
Jij niet, maar de niet-rokers om je heen hou je niet voor de gek hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:25 schreef jstn het volgende:
En over stinken.. gewoon elke dag je tanden poetsen en kauwgompjes (of Smints! ideaal) op zak hebben en je hebt ner-gens last van.
inderdaad, als niet roker ruik ik áltijd of iemand rookt.quote:Op donderdag 9 november 2006 07:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij niet, maar de niet-rokers om je heen hou je niet voor de gek hoor.
Ik schaamde me echt de ballen uit mijn broek toen ik er achter kwam hoe ik al die jaren had gestonken.
quote:
gister zat ik op 3quote:Op donderdag 9 november 2006 09:39 schreef Pinball het volgende:
Zit je op de dart, jump? [afbeelding]
denk dat het dan hard achteruit zal gaan met de klandizie. ik kom iig niet in een kroeg of restaurant waar ik niet mag rokenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:42 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
![]()
Het wordt tijd dat t verboden wordt in restaurants en cafes.
Dachten ze in ierland ook toen het daar verboden werd. wat blijkt, de omzetten zijn juist gestegen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
denk dat het dan hard achteruit zal gaan met de klandizie. ik kom iig niet in een kroeg of restaurant waar ik niet mag roken
slechte instelling. Je kan ook gewoon stoppen...quote:Op donderdag 9 november 2006 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
denk dat het dan hard achteruit zal gaan met de klandizie. ik kom iig niet in een kroeg of restaurant waar ik niet mag roken
je doet het goed of je doet het nietquote:Op donderdag 9 november 2006 00:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
anders trap je even een open deur in
ga lekker zelf een poll maken
heb je ooit al gerookt ?quote:Op donderdag 9 november 2006 09:58 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te roken
Hier deel ik je meningquote:Op donderdag 9 november 2006 09:58 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
slechte instelling. Je kan ook gewoon stoppen...
In Italie werkt het ookquote:Op donderdag 9 november 2006 09:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Even ter herinnering.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef Jumparound het volgende:
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen over rokers / nier rokers...
ik rook uit eigen vrije wil, ben me volledig bewust van de gevaren. vind een sigaretje gewoon lekker, ja ik ben verslaafd, maar dat ben ik aan wel meerder dingen....zie het probleem niet zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:58 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
slechte instelling. Je kan ook gewoon stoppen...
Er is geen enkele reden om te roken
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Quiestisia het volgende:
ik vind het niet nodig. laat ze investeren in een goede afzuiginstallatie ofzo (in kroegen dan) en een niet rokers gedeelte in een restaurant vind ik een prima oplossing. en ik heb trouwens écht het fatsoen wel om niet te roken terwijl een tafelgenoot aan het eten is ofzo. ik kan begrijpen dat dat niet zo smakelijk is. maar na het eten steek ik toch echt wel een sigaretje op.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Jumparound het volgende:
Als je het zo wilt opvatten, jij en nielsgeode waren aardig opweg...
oke, nu weer ontopic (als dat er nog is)
Puckzzz, wat vind jij van een verbod in de horeca?
je bent gestoptquote:Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ga ik nou zeggen dat ik niet rook, of dat ik ben gestopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |