wtf.. whehequote:Op woensdag 8 november 2006 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat ik nog student ben geloofde ze, maar het ging er om dat ik wel eens wat verkoop (online) en dat ze eigenlijk vindt dat dat niet mag ...
Open je een extra betaalrekening waar die verkopen overheen gaan...quote:Op woensdag 8 november 2006 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Dat ik nog student ben geloofde ze, maar het ging er om dat ik wel eens wat verkoop (online) en dat ze eigenlijk vindt dat dat niet mag ...
Je mag geen geld ontvangen op je rekening? Vreemde bank. Trouwens, aangezien ze overduidelijk (en zonder aantoonbare zwaarwegende reden) hebben zitten snuffelen in je transacties en je privacy daar dus niet gewaarborgd is, zou ik sowieso een andere bank gaan zoekenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Inderdaad. Daar kan wel gebruik worden gemaakt van de studentenrekening. Enige voorwaarde daarbij is wel dat full-time gestudeerd wordt. Tevens moet er (als er geen studiefinanciering op de rekening binnenkomt) een bewijs van inschrijving worden opgestuurd.quote:
Anders lees je het topic evenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:51 schreef Jan_de_Koning het volgende:
Wat ben je toch een ongelofelijke sloeber als je niet bereid bent om 10-15 euro op jaarbasis te betalen voor je bankrekening. Misschien moet je bij jezelf nagaan waar het in je hoofd mis zit..
Dat heeft ie gedaan lijkt me en dit was zijn reactiequote:Op donderdag 9 november 2006 08:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even![]()
Ik zou hier toch meer over willen weten, als ik jou was. Hoe weten ze dat jij een en ander verkoopt? (Of krijgen ze klachten binnen dat je de boel aan het flessen bent?).quote:Op woensdag 8 november 2006 11:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Dingen als "betaling voor dit of dat" lijkt me duidelijkquote:Op zondag 12 november 2006 12:54 schreef Billy_daKid het volgende:
[..]
Ik zou hier toch meer over willen weten, als ik jou was. Hoe weten ze dat jij een en ander verkoopt? (Of krijgen ze klachten binnen dat je de boel aan het flessen bent?).
* Je bent tussen de 16 en 30 jaar en volgt een voltijds MBO-, HBO-, of universitaire studiequote:Op woensdag 8 november 2006 18:35 schreef Jeffrey2000 het volgende:
[..]over postbank
Enige voorwaarde daarbij is wel dat full-time gestudeerd wordt.
Ook een studentenrekening, tijdelijk geen stufi.., heb 'r geen gezeur mee..quote:Op maandag 13 november 2006 09:24 schreef renkie het volgende:
Ik zit al jaren bij de Rabobank , eerder een kinder rekening en dat is uiteindelijk een studenterekening geworden
Toen ik niet meer studeerde heb ik ooit een brief gehad dat ze dat hadden gezien en omdat ik niet reargeerde op hun telefoontjes en of ik wel even op donderdag tussen 14:00 en 15:00 wilde langskomen.
Inmiddels werkte ik al lang en ik ga echt geen vrij nemen omdat die kut bank de boel niet op orde heeft.
Nu, 4 jaar later, heb ik nog steeds een studentenrekening waar ieder maand een aardig loon op binnen komt
Klinkt goed! Donderdagochtend een afspraakquote:Op maandag 13 november 2006 10:26 schreef Tim2005 het volgende:
SNS bank heeft een gratis rekening met pas. Overal betalen maar alleen geld opnemen bij een SNS flappentap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |