Neffie dropquote:Op woensdag 8 november 2006 11:11 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo is naar de gear kijk van jou warlock, gewoon redelijke gear, nice.
Maar als ik dan die head zie denk ik 'WTF?' dat die ertussen zit![]()
Don't fuck with the Mish'Undare !!!!!!11111111onequote:Op woensdag 8 november 2006 11:11 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo is naar de gear kijk van jou warlock, gewoon redelijke gear, nice.
Maar als ik dan die head zie denk ik 'WTF?' dat die ertussen zit![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef Timmai het volgende:
welke classe moet ik spelen om zo snel mogelijk te levelen? Ik heb nu een aantal geprobeerd: rogue, warlock en paladin, maar elke keer rond lvl 30 begint het beetje te vervelen. Hoe kom ik over die drempel heen?
Als je weet hoe je lock moet spelen dan is het 1 van de makkelijkste classes om te levellenquote:
Rogues en Hunters zijn toch echt snellerquote:Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je weet hoe je lock moet spelen dan is het 1 van de makkelijkste classes om te levellen
Mage het snelstquote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rogues en Hunters zijn toch echt sneller
Te weinig Paladins in mijn guild, zijn nu net met ZG begonnen met deze guild en we hebben maar 1 paladin die geeneens altijd kanquote:
Dr00ds genoeg, voor elke ZG raid zijn er 4 a 5 die meewillen, alleen dus die pala's waar we een tekort aan hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:03 schreef Mauro het volgende:
Bij ons in het guild hebben we er gelukkig genoeg. Wij hebben alleen problemen met het aantal actieve dr00ds..
De Class die jij het leukste vindt....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:58 schreef Timmai het volgende:
welke classe moet ik spelen om zo snel mogelijk te levelen? Ik heb nu een aantal geprobeerd: rogue, warlock en paladin, maar elke keer rond lvl 30 begint het beetje te vervelen. Hoe kom ik over die drempel heen?
Mages hebben teveel downtime.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Waarom zegt iedereen rogues/hunters?slechte ervaring met mages?
mage levelt sneller voor mij![]()
Komt omdat je dat leuk vind.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Oh? Geen last van. Meestal ben ik zo ongeveer last man standingquote:Op woensdag 8 november 2006 12:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mages hebben teveel downtime.
als je een hunter goed speelt hoef je niet te regennenquote:Op woensdag 8 november 2006 12:16 schreef Zosk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |