Misschien hè. misschien....quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:30 schreef PKfotografie het volgende:
net eens geinstalleerd en is nu aan het updaten.
tvp voor de vraagjes dus
hey waar haal ik een andere backpack?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Misschien hè. misschien....
Raak je nog wel verslaafd
Hoop het niet voor je. Heb je nog minder tijd...
Die moet je kopen op auctionhouse ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:49 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hey waar haal ik een andere backpack?
hij zit vol![]()
hmmmm eens zoeken zo danquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die moet je kopen op auctionhouse ofzo
Was 't niet een warrior ipv een rogue?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:43 schreef DjNivek het volgende:
I'm a little ninja short and stout
I take all the loot and hearthstone out.
All the other people scream and shout,
cuz I’m the rogue in full Devout!
Classic.
sm/ruin mag wel de beste damage specc zijn, maar aggro blijft zeker een probleem. Helemaal als je gear een beetje bij topniveau in de buurt begint te komen. Daarnaast levert md/ruin zonder imp te gebruiken in een hoop gevallen weer meer dps.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:44 schreef DjNivek het volgende:
[..]
En met MD/Ruin doe je weer minder damage. Kan je wel leuk blijven nuken, maar het bijhouden van de andere locks zit er niet in. SM/Ruin blijft, helaas, een van de beste PvE specs. En zeker in Naxx moet je niet met een PvP spec aan komen zetten als lock, want de dps om de rest bij te houden heb je dan gewoon niet. Daarnaast is MD/Ruin gewoonweg kut buiten instances (vind ik zelf hoor, veel te statisch).
kijk dat zijn de mooiere momenten in WoW, ik vond het bijvoorbeeld ook veel leuker als je met 40 man naar onyx ging en der maar 20 overbleven na een deep breath ofzoquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:22 schreef Elikian het volgende:
WOAAH
Gisteren Nefarian weer gedaan, en het ging nogal mis in Phase 1, waar we maar met 18 man door heen kwamen, zonder combat resses. (allemaal cooldowns van een 25 minuten woohoo), en maar 1 tank.
Heel weinig dps meer over, en wat zich toen ontspan was een echte epic battle. 34 minuten lang duurde het, tussen alle fears en classcalls door, voor de zerg hadden we een druid bear ingeschakeld .. toen de zerg kwam hadden we net weer 1 combat res, die hebben we aan de warrior gegeven om dood te gaan in de zerg ... en dat lukte, zelfs de zerg kwamen we voorbij.
Op 8% was de cooldown van de fearward echter te lang, en draaide Nefarian zich om. Wipe
34 minuten lang gestreden ... mooiste gevecht dat ik ooit gedaan heb. Echt, we hadden beter verdiend![]()
Nee, denk dat de meeste gewoon de legale versie spelenquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:38 schreef EricG het volgende:
Ik snap geen ruk van wat in dit topic staat
Anyway ik zit 'm nu te downloaden, weet iemand of "The world is yourz" ofzo een goede private server is?
Zijn privates niet legaal dan?quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee, denk dat de meeste gewoon de legale versie spelen
hoe level je snel dan? want ik kan nog niet zeggen dat mijn rogue van 21 snel levelt!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:55 schreef koffiegast het volgende:
lvl10 is normaal voor beginnende
pros halen (lol) 20 tot 25 in een played daytime
hell no. dan maak ik een pug voor AQ20/ZGquote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Echtwuur het volgende:
een echte wower slaapt pas op zondag avond
niet toen ik raide :[ slashcraiquote:Op zondag 12 november 2006 12:37 schreef Elikian het volgende:
Zondagavond? Dat is de beste raid avond .. dan is iedereen thuis en online!
een goede mage sloopt 5 mobs inde tijd dat een goede hunter er 1 doet. AOE ftw.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:22 schreef Tain het volgende:
[..]
als je een hunter goed speelt hoef je niet te regennen
Sunday= progress dayquote:Op zondag 12 november 2006 11:57 schreef Echtwuur het volgende:
een echte wower slaapt pas op zondag avond
dat was bij ons dus totaal het tegenovergestelde, iedereen vertyfd van het weekend en zowat de enige dag dat men iets aan school deed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Sunday= progress dayomdat iedereen wakker is en niet moe van werken/school.
Nee, dan ben ik bij m'n ouders thuis en eten we altijd heel lang en kom ik in de queue terecht voor de raid.quote:Op zondag 12 november 2006 12:37 schreef Elikian het volgende:
Zondagavond? Dat is de beste raid avond .. dan is iedereen thuis en online!
Nee 40-45 gaat lekker snel.quote:Op zondag 12 november 2006 16:11 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, schiet niet op met levelen zo tussen lvl 50 en 55.
oosten van gadgetzan is ook nog een klein stadje waar nog meer quests zijn, verder in het zeer verre zuidwesten is er een losse schildpad (zeer lastig) in het verre zuiden is een beacon en in het midden bij een ruine is er een questgiver en dan heb je nog Zul'farrak en het meest onbekende is dat bepaalde quests 'drops' zijn, bv de schatkaart bij de piraten.. etc.quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Damn iedereen vind tanaris zo leuk questen enzo, maar in dat stadje vind ik maar 4 questgivers en dan houd het ook op. Zit nu een beetje vast met allemaal van die high lvl quests die ik eigenlijk niet kan completen. -.-
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 alquote:Op zondag 12 november 2006 17:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
oosten van gadgetzan is ook nog een klein stadje waar nog meer quests zijn, verder in het zeer verre zuidwesten is er een losse schildpad (zeer lastig) in het verre zuiden is een beacon en in het midden bij een ruine is er een questgiver en dan heb je nog Zul'farrak en het meest onbekende is dat bepaalde quests 'drops' zijn, bv de schatkaart bij de piraten.. etc.
er is veel meer dan je denkt
lastig betekent niet automatisch moeilijkquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 al
giev!quote:Op zondag 12 november 2006 19:55 schreef Echtwuur het volgende:
kvind de beta toch maar weer veel van hetzelfde.. wts account
Stoer man, ook met een druid zekerquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
die schildpad is ubermakkelijk, deed ik op lvl 43 al
nee, met een paladin, met een warlock en met een priest.quote:Op zondag 12 november 2006 21:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Stoer man, ook met een druid zeker
Gesummoned worden, of kan dat nog niet op zo'n laag lvlquote:Op zondag 12 november 2006 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe kom je als low-lvl goedkoop van Teldrassil naar SW of IF? Ik wil daar nl. beginnen met mn nieuwe NE Rogue
Kan altijd volgens mij ongeacht je level, maarre, zo goedkoop mogelijk is dus gratis en dat doe je door te lopenquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gesummoned worden, of kan dat nog niet op zo'n laag lvl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |