Klopt helemaal, heb er ook met veel plezier naar geluisterd. Had er zelf in-ear oordopjes bij en met de bass op de middelste stand is het goed luisterenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:15 schreef L3IPO het volgende:
Ik heb het apparaatje zelf ook, jaar geleden gekocht voor 150 euro, en ik moet zeggen dat ik erg tevreden erover ben! Hij is erg sterk (geen el cheapo plastic behuizing, maar aluminium met glas), ziet er mooi uit, bediening is ideaal vanuit de jaszak te gebruiken, geluidskwaliteit is superieur en de batterijduur is 50 uur! Zeker aan te raden![]()
Ow ja, hij heeft ook nog een keer een volledige wasmachinebeurt overleefd
Nee dat is volgens mij de NW-E407quote:Op woensdag 8 november 2006 11:20 schreef anconakip het volgende:
zit er een radio (fm) functie op?
Hoi, ja jammer. Maar geen probleemquote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef anconakip het volgende:
ok, bedankt. Dan heb ik geen interesse meer. Succes verder.
Hij laadt op via de PC (bijgeleverde kabel) en gaat 50 uur mee.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:32 schreef mark_dabomb het volgende:
25 incl verzenden. Ik neem aan dat er ook een lader bij zit? hoe lang gaat de accu ongeveer mee?
doe maar en tegenbod!
Jaaahaaaaaaaa.. tjek ur mailquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef Coolfool het volgende:
yoehoe o0SmOkE0o!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |