Veel plezier dan maar vanavond he !quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:17 schreef CherryLips het volgende:
De aflevering van vanavond heb ik ook nog niet gezien. Ik wist wel dat hij doodging maar wist niet waarom. Toen had iemand uitgelegd hoe en zo, en toen dacht ik: 'Hmmm, ik heb dan de helft gezien...' Maar toen zijn ze waarschijnlijk opgehouden met herhalen
.
we zijn er benieuwd naarquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Ja laat ff weten wat je er van vondquote:Op woensdag 15 november 2006 10:24 schreef CherryLips het volgende:
heb hem opgenomen, ga zo kijken.
Weet iemand hoe het nummer heet dat op de begravenis werd gedraait?quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:34 schreef BlueCurl het volgende:
Seizoen 3 Aflevering 1: Lost Son
Dinsdag 14 november 2006 op RTL5 om 20:30
Muziek
Lil' Jon & the Eastside Boyz - Get Low - Aan het begin van de aflevering
Faultline - Where is my Boy? - Waneer Alexx Speedle's lijkschouwing doet
Amzing Grace - Tijdens Speedle zijn begraving
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoegquote:Op woensdag 15 november 2006 16:26 schreef CherryLips het volgende:
ik zat bijna te brullen. al had ik wel nog iets mee drama verwacht.
mjahquote:Op woensdag 15 november 2006 21:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oei roep dat niet te hard.. voor BlueCurl was het al drama genoeg![]()
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergensquote:Op woensdag 15 november 2006 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het was wel weer een leuke aflevering maar ik vond toch de episodes die "to be continued" waren met de aanslagen op Marisol spannender
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond dat wel leuk opzich maar niet super. echt heel seizoen 4 was 1 grote soap serie ipv csi. ik vraag me af of horatio zijn labjas nog heeft hangen ergenswant die heb ik geheel seizoen 4 dus niet gezien!
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Horatio is wat dat betreft net House.. die houden niet zo van witte lange jassen![]()
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zoquote:Op donderdag 16 november 2006 09:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou in eerste seizoenen was ie er anders wel vaak genoeg in te vinden
ik mis s1-s3 achtige csi miami wel. ook al vind ik het nog steeds super daar niet van maar mijn voorkeur gaat toch uit naar s1-3 stijlquote:Op donderdag 16 november 2006 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja das dan ook wel weer waar.. maar ik vind het wel best zo![]()
jupquote:Op donderdag 16 november 2006 23:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ach jah.. aankomende dinsdag gewoon S3E02 ?
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....quote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
zie mijn onderschrift hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 20:45 schreef donderopman het volgende:
Maar weet iemand het preciese nummer van speedle zn begravenis?
ik ben een beetje druk hihiquote:Op woensdag 22 november 2006 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wat een stilte..
ik ook niet hihi heb gister een seizoen 1 aflevering gekekenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:50 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sorry, even geen tijd om herhalingen te bekijken....
(En geen behoefte om Speedle weer te zien sterven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |