Wat is dit nou weer voor 'n onzin! ik wil die andere reeks!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:25 schreef Q. het volgende:
Wat nou deel twee? Dit is #345!
Hoi! Wat doen we er aan dan? Doei!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:20 schreef Q. het volgende:
Ik ook! Hoi! Doei!
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:36 schreef Jerommeke.nl het volgende:
De campus man? Wil je soms geilen over je internetverbinding
maar ik ben ook raar,quote:Op maandag 11 juni 2007 01:24 schreef Skv het volgende:! Zelfs op deze tijd is men het er nog roerend over eens dat de campus vol zit met rare lui.
Er is een handjevol campusbewoners die erg oké zijn, maar het meerendeel daarvan heb ik afgelopen jaar zien verhuizen richting stad..Zou er zelf nooit willen wonen iig.
Ga je nog bij een studentenvereniging? Kans is dan groot dat je binnen enkele maanden een veel betere woning dicht bij het centrum hebt..
da's wel de planning ... maar volgens mij krijg je tijdens de introductie ook wel wat mee van de verenigingen en dat je dan kan kiezen, of kan je beter van tevoren aanmelden?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef WarPuppy het volgende:
Dan nog mag het geen reden zijn om je sociale leven in zo'n afgrond te storten
Ik zou zeggen, probeer het goed te maken door bij een vereniging te gaan !
Als je ervoor open staat komen de verenigingen wel naar je toe deze zomerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
da's wel de planning ... maar volgens mij krijg je tijdens de introductie ook wel wat mee van de verenigingen en dat je dan kan kiezen, of kan je beter van tevoren aanmelden?
Precies, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef kokos het volgende:
Zo lang je maar niet bij audentis gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |