quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef the_hunter het volgende:
Hij heeft niet echt een linkerbeen
Moet je 'm omkerenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
net als cola onder in de fles, ranzig
Haha, grap van de eeuw dit, als jij dit zegt.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
back on topic oke
O ja, het ging over chipsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef jorienvdherik het volgende:
back on topic oke
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef twi het volgende:
[..]
RKHC
Roomsch Katholieke Hooligans Combinatie.
RKCWeer zo'n mooie goal
niveau is hoog bij Talpaquote:Op woensdag 8 november 2006 21:59 schreef the_hunter het volgende:
Hij heeft niet echt een linkerbeen
NOOITquote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef stefmans het volgende:
Als je zoiets mee maakt heb je echt medelijden met Feyenoord supporters.![]()
Ach dat is al zoalang bij SC Heerenveenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Vorige week had ik er nog nooit van gehoord bij het voetbal, maar sindsdien ben ik elke dag geconfronteerd met dat pipi langkous deuntje op tribunes![]()
Ssssst, dat is de geheime afkorting waar niemand wat van af mag weten.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:01 schreef Damzkieee het volgende:
Reetneuken met Kapotte Condooms
Lasse Nilsson vaak genoeg al gehoord bij die malle Friezenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Vorige week had ik er nog nooit van gehoord bij het voetbal, maar sindsdien ben ik elke dag geconfronteerd met dat pipi langkous deuntje op tribunes![]()
Waardeloos inderdaad. Zoals bij Frankfurt is wel geil trouwensquote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Liedje van die Argentijnen hoor je nu ook overal. En inderdaad, Heerenveen heeft 't al een tijd over Lasse Nilsson.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:02 schreef mcyodogg het volgende:
Die roomsen zijn ook zo achterbaks als ik weet niet wat hequote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ssssst, dat is de geheime afkorting waar niemand wat van af mag weten.
Lullig dat ze die grote Amerikaanse geldschieter vorige week kwijt zijn geraakt
Ja, maar die zingen ook het hele repertoire van Kinderen voor Kinderen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ach dat is al zoalang bij SC Heerenveen![]()
Maar wel jammer. We hadden jullie in de volgende ronde graag nog een keer vernederd in de kuipquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens gewoon terrecht als ze er uit gekegeld gaan worden
En jij bent de voorzitter van Feyenoord?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
trouwens gewoon terrecht als ze er uit gekegeld gaan worden
En het clublied wat is omgetoverd tot volksliedquote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, maar die zingen ook het hele repertoire van Kinderen voor Kinderen.
of andersomquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En het clublied wat is omgetoverd tot volkslied
Nou echt wel, dat had een fantastische partij geweest. Erg jammer dat we niet snel weer tegen ze spelenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:04 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Maar wel jammer. We hadden jullie in de volgende ronde graag nog een keer vernederd in de kuip![]()
Misschien een benefietwedstrijd ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef twi het volgende:
[..]
Nou echt wel, dat had een fantastische partij geweest. Erg jammer dat we niet snel weer tegen ze spelen
Das die ontzettende lelijke vent die eerst de voorbeschouwingen deed bij Versatel/Tele2quote:
fotoquote:Op woensdag 8 november 2006 22:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das die ontzettende lelijke vent die eerst de voorbeschouwingen deed bij Versatel/Tele2
jaquote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef twi het volgende:
RKC'er krijgt een schopje van een Feyenoorder: Pardo?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef BigFire het volgende:
Ikedia![]()
was het aarsmannetje van Martins![]()
Daar heeft hij dat blok beton mee opgevangen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:07 schreef BigFire het volgende:
Ikedia![]()
was het aanvalsmaatje van Martins![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef twi het volgende:
Dat had je na pakweg 3 a 4 wedstrijden dit seizoen toch niet verwacht, dat Timmer Feyenoord ooit nog eens ergens in de race voor zou houden?
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
Hier ze hebben Drenthe gekloond omdat hij zo goed is!
En Greene?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
Hier ze hebben Drenthe gekloond omdat hij zo goed is!
oneequote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
die vrijte trap gaat erin
`nee...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we het over de wedstrijd RKC - Feyenoord hebben, in plaats van al dat offtopic geneuzel?
Hee ik zeg 1x dat ik een zak chips lostrek en die gasten raaskallen als een stel hongerige nigerianenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef RayMania het volgende:
Kunnen we het over de wedstrijd RKC - Feyenoord hebben, in plaats van al dat offtopic geneuzel?
Ok 1-0quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef RayMania het volgende:
Ja, zodra ze op het veld beginnen met voetballen,quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef RayMania het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:14 schreef Damzkieee het volgende:
Beste kans trouwens weer voor die Waalwijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |