't komt in ieder geval live op t.v. (Talpa - 20:45u), dus waarom zou je het dan nog on-line willen zien?? Of geen t.v. ter beschikking??quote:Op woensdag 8 november 2006 12:58 schreef heiden6 het volgende:
Weet iemand of dit online te zien is, bij Talpa ofzo? Ik hoorde daar ooit wat over maar heb het nooit kunnen vinden.
Ik heb geen televisie meer.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't komt in ieder geval live op t.v. (Talpa - 20:45u), dus waarom zou je het dan nog on-line willen zien?? Of geen t.v. ter beschikking??
zie editquote:
Sorry..., ik bepaal 't ook niet.. Maar wordt vast in de lokale kroeg ofzo ook wel uitgezondenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:06 schreef heiden6 het volgende:
Pff, betalen voor die ene keer per jaar dat ik naar een bekerwedstrijd kijk.Nou ja, in elk geval bedankt voor de link.
Ah, je gaat er vanuit dat Feyenoord er direct weer uitligt!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:06 schreef heiden6 het volgende:
Pff, betalen voor die ene keer per jaar dat ik naar een bekerwedstrijd kijk.Nou ja, in elk geval bedankt voor de link.
Nee. Ik kijk gewoon bijna nooit naar bekervoetbal, maar nu heb ik toevallig niets te doen vanavond.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah, je gaat er vanuit dat Feyenoord er direct weer uitligt!
Allebei glorie- en kleurloze clubs op dit moment. Ik had liever Twente gezien ofzo.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:06 schreef venomsnake het volgende:
Ik ben voor de underdog vanavond, hup Feijenoord.![]()
RKC vind ik 3x niks.
Nou ja, Twente hoef ik nu ook weer niet te zien..quote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Allebei glorie- en kleurloze clubs op dit moment. Ik had liever Twente gezien ofzo.
hahhahaquote:Op woensdag 8 november 2006 18:17 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar gaan we zondag revange op halen.
Twente niet glorie- en kleurloos??quote:Op woensdag 8 november 2006 18:08 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Allebei glorie- en kleurloze clubs op dit moment. Ik had liever Twente gezien ofzo.
Die draaien op dit moment een goed seizoen en spelen erg leuk voetbal.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Twente niet glorie- en kleurloos??
het ging over de keeper van Den Haagquote:Op woensdag 8 november 2006 20:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
En dan gaan ze weer over van de vaart zingen![]()
ik hoorde het wijf van Van de Vaart , maar beide niet van toespassing dusquote:Op woensdag 8 november 2006 20:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
het ging over de keeper van Den Haag
Het laatstequote:Op woensdag 8 november 2006 20:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waarom speelt De Guzman eigenlijk niet?
Geschorst? Gepasseerd? Geblesseerd? Why?
Geblesseerd volgens de verslaggever.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:53 schreef bolivian het volgende:
[..]
Waarom speelt De Guzman eigenlijk niet?
Geschorst? Gepasseerd? Geblesseerd? Why?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |