quote:Op woensdag 8 november 2006 09:33 schreef Netsplitter het volgende:
die zag de bui al hangen natuurlijk...
Was dicht, kwam alleen visite via de achterdeur binnen die de deur voor haar open gehouden hebbenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:40 schreef nielsgeode het volgende:
niet handig, volgende keer maar de deur beter dicht houden
Dan wel na de sterilisatie graag, dan krijg je geen ongewenste nestjes...quote:Op woensdag 8 november 2006 09:45 schreef pooier het volgende:
zo'n beest hoort gewoon lekker buiten te kunnen lopen en achter de vogeltjes aan.
Normaal geproken wil ze niet eens naar buiten maar ja wie weet had ze vanuit het raam wel een knappe kater gezienquote:Op woensdag 8 november 2006 09:45 schreef pooier het volgende:
zo'n beest hoort gewoon lekker buiten te kunnen lopen en achter de vogeltjes aan.
Dan gaat de steralisatie alsnog door. De kat van mijn moeder was ook zwanger toen ze gesteraliseerd moest worden. Al werd het toen geen steralisatie meer maar een castratie. Als ze een zwangere kat moeten helpen dan wordt namelijke de baarmoeder verwijderd terwijl ze bij een niet zwangere kat alleen de ei-lijders doorsnijden.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef tlepel het volgende:
en komt ze terug met een pens vol jonkies
daar zullen ze ook niet in een vroeg stadium onder lijden lijkt mij.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
[..]
Dan gaat de steralisatie alsnog door. De kat van mijn moeder was ook zwanger toen ze gesteraliseerd moest worden. Al werd het toen geen steralisatie meer maar een castratie. Als ze een zwangere kat moeten helpen dan wordt namelijke de baarmoeder verwijderd terwijl ze bij een niet zwangere kat alleen de ei-lijders doorsnijden.
dacht ik ook aanquote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef tlepel het volgende:
Als ik die kat was kwam ik helemaal niet terugquote:Op woensdag 8 november 2006 10:10 schreef tlepel het volgende:
Neen, dat hoort 'ie nietquote:Op woensdag 8 november 2006 09:45 schreef pooier het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |