Ja, zo dacht ik er idd ook over, er zijn savonds meer shoppa's dan supermartken open, dus waaron zou je dan niet gewoon wat wiet halen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:58 schreef Matty___ het volgende:
Ik weet niet maar het is makkelijk nu aan wiet te komen dan aan die peppers
Trippyquote:Op woensdag 8 november 2006 01:56 schreef Ringo het volgende:
Let's be honest:
een jaar of tien geleden hebben een vriend en ik dit experiment eens gewaagd. Toen de fik erin ging, begon het ding al te knetteren als een haardvuuren er kwam een walm vanaf waar je traanklieren van in de stress sprongen.
Veel rook kregen we bij de eerste hijs echter nog niet binnen, dus hijs twee was broodnodig.
Toen mijn vriend zijn tweede portie binnenkreeg, lukte het hem nog net de joekel aan mij door te passen. Ik WOU mijn portie binnenzuigen, maar hij zakte ineen en wist nog te fluisteren:
ringo... niet doen... niet doen ringo...
... waarop hij huilend naar zijn borstkas greep.
Het gevoel leek, zo zei hij, na een dag van moeizaam herstel, op een ernstige longperforatie.
![]()
omgquote:Op woensdag 8 november 2006 01:56 schreef Ringo het volgende:
Let's be honest:
een jaar of tien geleden hebben een vriend en ik dit experiment eens gewaagd. Toen de fik erin ging, begon het ding al te knetteren als een haardvuuren er kwam een walm vanaf waar je traanklieren van in de stress sprongen.
Veel rook kregen we bij de eerste hijs echter nog niet binnen, dus hijs twee was broodnodig.
Toen mijn vriend zijn tweede portie binnenkreeg, lukte het hem nog net de joekel aan mij door te passen. Ik WOU mijn portie binnenzuigen, maar hij zakte ineen en wist nog te fluisteren:
Het gevoel leek, zo zei hij, na een dag van moeizaam herstel, op een ernstige longperforatie.
![]()
Zie t al helemaal voor me..quote:Op woensdag 8 november 2006 01:56 schreef Ringo het volgende:
Let's be honest:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |