Ik morgen Maatschappijleer en Economiequote:Op woensdag 8 november 2006 17:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ok dan, bij mij ook, dus nu kan ik morgen economie verkankeren en die herkansen
Ik Engels en Economie, maar Engels zuig ik uit me duim en haal ik een 10.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik morgen Maatschappijleer en Economie
Dat heb ik maandag dus ook al gedaan.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik Engels en Economie, maar Engels zuig ik uit me duim en haal ik een 10.
Netjesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik maandag dus ook al gedaan.
Ik ben net aan fucking half uurtje thuisquote:Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Netjes
Hoe is het met je chick?
het gaat zowaar beter vandaagquote:
Met je telefoon? Relaxtquote:Op woensdag 8 november 2006 17:25 schreef liiszle het volgende:
[..]
het gaat zowaar beter vandaagennn ik heb mn telefoon
+ amy was suuuuper lief vandaagfotos gemaakt enzo
Iets anders aan je hoofd? Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben net aan fucking half uurtje thuis
En heb nu wat anders aan m'n hoofd.
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Iets anders aan je hoofd? Geloof je het zelf?
nee geen fotos met mn tel gemaaktquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Met je telefoon? Relaxt
Heb je die roze?
Snap je hem niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee geen fotos met mn tel gemaaktik snap mn tel nog niet zo.
ja tuuurlijk heb ik die roze!
Telefoons niet snappenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee geen fotos met mn tel gemaaktik snap mn tel nog niet zo.
ja tuuurlijk heb ik die roze!
Ik kan niet met Nokia's overwegquote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Telefoons niet snappen
Nokia's zijn voor mensen die met elk ander toetsel moeilijk overweg kunnen
Menu Nokia's -»quote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik kan niet met Nokia's overweg![]()
Hoofdstel?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef liiszle het volgende:
mislukte gare fotos.. verkeerde stand en slecht weer.. maar toch dees wilde ik jullie niet onthouden
amy met voor de 2e keer hoofdstel in![]()
[afbeelding]
ja, hoe moet ik m snappen als ik net dat ding een half uurtje heb, en dr verder niet naar gekeken heb, + alles stond int engelsquote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Telefoons niet snappen
Nokia's zijn voor mensen die met elk ander toetsel moeilijk overweg kunnen
Actiefotoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:30 schreef liiszle het volgende:
mislukte gare fotos.. verkeerde stand en slecht weer.. maar toch dees wilde ik jullie niet onthouden
amy met voor de 2e keer hoofdstel in![]()
[afbeelding]
Maar het is je 4e Nokia ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 17:31 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik m snappen als ik net dat ding een half uurtje heb, en dr verder niet naar gekeken heb, + alles stond int engels
Nog ingewikkelder en onlogischer?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar het is je 4e Nokia ofzo
Maar die nieuwe hebben ander menu toch?
hooiquote:Op woensdag 8 november 2006 16:52 schreef renz0r het volgende:
Uit verveling een filmpje gemaakt
http://media.putfile.com/chinchilla-66
yup.. hijs best moeilijk en heeel veel optiesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:33 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Maar het is je 4e Nokia ofzo
Maar die nieuwe hebben ander menu toch?
Broeken met knoopjesquote:Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef fvivif het volgende:
Mijn piemel zat vast toen ik me rits dicht deed
Had je vast wel een strakke broek aanquote:Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef fvivif het volgende:
auw... lijkt me pijnlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 17:38 schreef fvivif het volgende:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:39 schreef lucina het volgende:
[..]
hooi
omg dat is pas echt uit verveling![]()
Was gewoon vergeten me piemeltje binnen te halenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Had je vast wel een strakke broek aan![]()
quote:
Symbian of Windows toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nah, vriendin van me heeft N70, die was opzich wel te handelen
Merelquote:
dan ook voor mij want ik snap er ook nix vanquote:
Vraag het nog is op Gathering of Tweakersquote:Op woensdag 8 november 2006 17:45 schreef lucina het volgende:
[..]
dan ook voor mij want ik snap er ook nix van![]()
Kan je er ook mee bellen?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Je weet wel, smartfoon?
Symbian: http://nl.wikipedia.org/wiki/Symbian
Ga je hun ook dat verhaal van je gulp vertellen?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef fvivif het volgende:
Ik ga over een paar minuten naar werk om mijn geliefde collega's af te lossen
Ik ga ze mijn wondje op me piemel laten zienquote:Op woensdag 8 november 2006 17:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga je hun ook dat verhaal van je gulp vertellen?
En dan allemaal kusje erop laten geven?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ga ze mijn wondje op me piemel laten zien
Waarom laat je ons dat niet zien?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ga ze mijn wondje op me piemel laten zien
Nee alleen de collega's van het mannelijk geslacht mogen ereen kusje op gevenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:49 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan allemaal kusje erop laten geven?
Ik zal zo een foto maken als ik terug kom van werk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:49 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Waarom laat je ons dat niet zien?Maak ff foto.
Is goedquote:Op woensdag 8 november 2006 17:50 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto maken als ik terug kom van werk.![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:50 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik zal zo een foto maken als ik terug kom van werk.![]()
Ja, doe ik ook atlijdquote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik moet toch aardig zijn tegen meisjes
nee ik ben verbaast dat hij het durft... zal wel bluffequote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef lucina het volgende:
[..]
nee ik ben verbaast dat hij het durft... zal wel bluffe
doegquote:
18...quote:
Dat gebeurd somsquote:Op woensdag 8 november 2006 17:56 schreef lucina het volgende:
zo... opeens stil.... waar gaan we het over hebbe?
gaan wij het volkletsen...quote:
jeej... hulp is onderwegquote:
natuurlijk mag hij meedoenquote:
is dat erg dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 18:00 schreef mstr het volgende:
Maar Jordy wacht tot we hem vol hebben gekletst en dan maakt hij de 300e post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |