maak die andere dan maar snel volquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef versabommie het volgende:
te vroeg ietsje
nee jij alleenquote:
en bedankt weer lui wichtquote:
is je eigen schuldquote:
wrom?quote:
Oh daarom wil je TL niet afzeikenquote:
goh iemand die er ook zo nuchter over denkt als moiquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daarom wil je TL niet afzeiken![]()
Joh dit is toch alleen maar internet, laat je gaan
waarom zou ik TL gaan afzeikenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh daarom wil je TL niet afzeiken![]()
Joh dit is toch alleen maar internet, laat je gaan
Ik sta achter je hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
waarom zou ik TL gaan afzeikenzoek het ff lekker zelf uit
![]()
quote:
Je kan wel zien dat jij, dat je niet alles gelezen hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
waarom zou ik TL gaan afzeikenzoek het ff lekker zelf uit
![]()
doe eens niet zo zielig jaquote:
quote:
neuh alleen met eiken looizuur hequote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook gedaan tijdens de vakantie's in een timmerfabriek maar thuis met een Black en Dekker is het toch iets anders![]()
Ps, lekker bleuwe vingers van de lijm![]()
nee en ben het ook niet van planquote:Op woensdag 8 november 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat jij, dat je niet alles gelezen hebt![]()
je kunt je 2 uur besparen door alleen de huidige fb en sc 125 te lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb er helemaal geen behoefte aan om die zooi te lezen![]()
vakidiootquote:Op woensdag 8 november 2006 00:59 schreef Inodder het volgende:
[..]
neuh alleen met eiken looizuur he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |