Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig: óf ik ben erbij, óf je mag me spankenAltijd prijs!
![]()
Misschien als je wat meer áándacht aan me zou geven buiten het spanken om!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
dan met zijn alleen uiteten
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
Pssst, Dizer....!
[..]
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.
Donequote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef slindenau het volgende:
Zet mij ook maar onder 'nog niet 100% zeker'. Ben trouwens wel jarig half Januari, dus dat zou nog een semi-verjaardag zijn.
Utrecht of iets anders centraals lijkt me ook wel prima, dat is nog wel te doen met de trein opzich.
Het wordt geen knalfuif ofzo hoor; gewoon iets met wat familie en vrienden en taartquote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof je vader z'n verjaardag overdag viert. Dat lijkt me sterk. Dus Diz, dat wordt spanken
Is dat een ja-ik-ga-meequote:Op donderdag 9 november 2006 01:49 schreef Sai het volgende:
Okay.
informatie toegevoegd aan sok.xls (53 kb):
- 29 jaar oud
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
Als je die draagt, dan bitchslap ik je met mijn Jack Bauer heuptas!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?
Ik heb het moeten googlen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Als jullie beiden niet oppassen, maak ik jullie beiden af met mijn Unagi skills
Klopt, omdat je niet zomaar op mijn website kan komen, maar via een andere wegquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef slindenau het volgende:
lol. Heb je die speciaal gemaakt of...
Hij staat iig wel op je eigen webspace (waarvan het domein het trouwens niet meer doet, je website).
Nee echt?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef slindenau het volgende:
joh, gewoon naar de root van je webspace gaan...of is dat geheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |