Nocando...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:43 schreef Mike het volgende:
Dat zou ik gewoon verzetten, victorinox..
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veelquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Was dat serieus op 25-10? Da's nl. m'n verjaardag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nocando...
Weet je dat het alweer ruim 3 jaar geleden is (25-10-2003) dat ik andere FOK!-ers heb gezien...
Dat waren Sweek en nog iemand...![]()
Dan moet je de volgende keer gewoon keihard door de coupé roepen of er nog andere FOK!-ers aanwezg zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien zat ik wel tegenover je in de trein het afgelopen jaar, weet jij veel.
Volgens mijn kaartje van Kill Bill @Metropolis is het idd op jouw verjaardag geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:53 schreef Mike het volgende:
[..]
Was dat serieus op 25-10? Da's nl. m'n verjaardag.
Hmm...nou ja, je kan het slechter treffen dan Kill Bill kijken op je verjaardag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Volgens mijn kaartje van Kill Bill @Metropolis is het idd op jouw verjaardag geweest.![]()
Hij zegt dus niet dat jij erbij was, hèquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Hmm...nou ja, je kan het slechter treffen dan Kill Bill kijken op je verjaardag.
Jeetje Mikkie... alsof jij op zaterdag gaat lerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die is absoluut de moeite waard, kom er net vandaan. Had bij de sneak in Nijmegen een 8,2... da's al een goeie gegadigde voor hoogste punt van het jaar, aangezien dat vorig jaar niet boven de 8 is uitgekomen...
Ben er overigens niet bij zaterdag, zit midden in tentamens en kan ook geen vrij krijgen van m'n werk...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:02 schreef Ripley het volgende:
Ja, hoi - ik kom ook nog steeds en zo
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook werken![]()
Enne... Amsterdam![]()
![]()
Ik kan dus inderdaad niet, ben zaterdag de hele dag in het muziekgebouw aan 't IJ.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef Gillingham het volgende:
Volgens mij ga ik niet kunnen. Ik heb een concert staan op de 27e.
Ik ben er die avond, da's toevallig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kan dus inderdaad niet, ben zaterdag de hele dag in het muziekgebouw aan 't IJ.
Serieus? Wat doe je daar dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:56 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik ben er die avond, da's toevallig.
In Het Muziekgebouw zit ook het supervette Bimhuis, waar altijd jazz en improvisatiemuziek is. En die avond is er een megakekke concert van Chris Potterquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Serieus? Wat doe je daar dan?
Zo te zien, krijg jij je unieke status waardoor je dus extra veel aandacht zult krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog andere dames over?
en ik danquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef Jane het volgende:
Sorry, ik ben geen afzegger, maar ik doe het nu wel. Misschien kom ik wel alleen even wat drinken (en Mike en Rip een knuffel geven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |