Zo te zien, krijg jij je unieke status waardoor je dus extra veel aandacht zult krijgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk nog andere dames over?
en ik danquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:59 schreef Jane het volgende:
Sorry, ik ben geen afzegger, maar ik doe het nu wel. Misschien kom ik wel alleen even wat drinken (en Mike en Rip een knuffel geven).
Das waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is standaard bij een meet
Ik moet daar zijn i.v.m. het Honours Programma dat ik volg via de uni.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Doff het volgende:
[..]
In Het Muziekgebouw zit ook het supervette Bimhuis, waar altijd jazz en improvisatiemuziek is. En die avond is er een megakekke concert van Chris Potter. Jij?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef hornage het volgende:
omdat er zoveel afzeggers zijn, meld ik er gewoon iemand bij
Ik neem een vriendin mee, is alleen geen fokker. Maar dames zijn altijd welkom toch?
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is standaard bij een meet
Vroeg, want ik ben er mee getrouwdquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef pascalheister het volgende:
hoelaat ga je naar de Fame Dizer?
oud nieuwsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:10 schreef Svensational het volgende:
Kom verdomme eens in SC, Dizer.
misschien dat je daar nog een soort van programma van kan maken dat tot +/- 2 uur loopt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vroeg, want ik ben er mee getrouwd.
.
Even zonder grapjes. Hangt er van af hoe laat de mensen komen die meewillen op DVD jacht.
We hebben namelijk te maken met Boudisque, Fame en Plato.
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Bupatih het volgende:
Is Dizer getrouwd?!!!!!eins?!!!!!11
daarvoor zijn de pinpas en creditcard uitgevondenquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ga niet mee DVDs kopen. Dat is niet goed voor mijn portemenee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |