zijn ze verlept? heb je er te hard in geknepen dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:54 schreef Kleine_Jelle het volgende:
p.s.s. als je de trap af loopt, in je blote reet, zorg dan dat ik je verlepte tieten niet kan zien
maar dan voor in je oren.quote:
Niet goed genoeg gezocht dan, Herald.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:10 schreef Herald het volgende:
want verder heeft ze geen posts gedaan natuurlijk
Mee eens, ik vind dit een fout topic.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef Koenijntje het volgende:
Beetje een sneu topic
En kanker is niet 1,2,3 de ziekte die je iemand toe wil wensen... zijn genoeg mensen hier die niet zo blij zijn met dat woord kanker...
Hè gats! Dan hoor je de hele tijd een poeplucht!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef Herald het volgende:
antwoorden via een kloon mag hoor!
Jong vuilak het is best een lekker wijf hoor, die zus van jequote:Op woensdag 8 november 2006 08:23 schreef Kleine_Jelle het volgende:
Met een groot genot zag ik een paar überwallen op haar lelijke kop zitten vanochtend, whehee
je hebt het slotje kapot geschoptquote:Op woensdag 8 november 2006 00:14 schreef Biogarde het volgende:
Rotschop naar ONZ in overleg!
Er zijn ook genoeg mensen die vinden dat dat soort mensen zich niet moeten aanstellen. Vooral als ze zelf geen kanker hebben en eerste waar mee ze aankomen is 'ja maar ik ken blablabla'. Gewoon opkankerenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef Koenijntje het volgende:
Beetje een sneu topic
En kanker is niet 1,2,3 de ziekte die je iemand toe wil wensen... zijn genoeg mensen hier die niet zo blij zijn met dat woord kanker...
Jaquote:Op woensdag 8 november 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Maryse was toch dat lekkere wijf dat zo'n enorme aandachtshoer was?
Ik vertrouw erop dat Herald wel wat opgeslagen heeftquote:Op woensdag 8 november 2006 09:21 schreef PauperPanda het volgende:
Pics?
Mod aanklagen als het on terecht verhuisd is.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef Kleine_Jelle het volgende:
laaat het topic maar doodgaan, care o/
het topic is al dood sinds het in onzin staat
heeft ie zelf gedaan ben ook wel benieuwd wat er in stond want erg aardig lijkt hij me niet te zien aan de quotesquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Herald het volgende:
heeft die zus van je ook nog eens je bijzonder amusante OP aan gort geholpen
ehehe dacht al dat t daar over gingquote:Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Zosk het volgende:
verschufit ze al een jaar lang spullen na half 11 's avonds?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |