Ik vond het geen vervelend woord bij je hoorquote:
Ik had het over het hele lijstjequote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het geen vervelend woord bij je hoor
Zolang het maar niet gaat van Starstruckerig naar Starfuckerig want dan word ik jaloers
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zie overigens nu twee keer ondeugend staan bij NathaN. Is er iets dat ik niet weet, want dat haal ik niet uit zijn online personage hoor...
Ik zou Nathan eerder bijdehand noemen.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef wonderer het volgende:
Ik zie overigens nu twee keer ondeugend staan bij NathaN. Is er iets dat ik niet weet, want dat haal ik niet uit zijn online personage hoor...
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n moeder net: "Voel je je nu niet een slechte homo, nu je niet hysterisch bij H&M stond?"
Ik vond het gewoon niet mijn ding
Haaaaai stuiterballetje!quote:
Ik vind "cheeky" wel bij hem passenquote:Op donderdag 9 november 2006 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zou Nathan eerder bijdehand noemen..
Zeg niet dat het geen toffe dingen waren, maar ik draag het niet.quote:
Ik heb ook alleen maar een jas gehaald hoor. Verder vond ik het een beetje tegenvallen. De herencollectie dan he (voordat we daar weer commentaar op krijgen).quote:Op donderdag 9 november 2006 20:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg niet dat het geen toffe dingen waren, maar ik draag het niet.
lolquote:Op donderdag 9 november 2006 20:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen maar een jas gehaald hoor. Verder vond ik het een beetje tegenvallen. De herencollectie dan he (voordat we daar weer commentaar op krijgen)..
met al die verschillende ig vervoegingen mis ik nog in deze rij opsommingen net de term hitsigquote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Andyvie = Rustig
BB_Koning = Geheelonthouderig
Beaverhausen = Decadenterig
Burner82 = Kinderchocoladerig
CDP = Starstruckerig
Cybart = Genieterig
Davidov = Geheimagenterig
DennisMoore = Britsig
G_E = Deugdelijkig
Jerruh = Nonchalanterig
Keizerpinguin = Fluorescenterig
Luqas = Smaakvollerig
Nathan = Ondeugderig
Petre86 = Relatieachterig
Sitethief = Bottomerig
Stroekie = Phileasserig
Theatermama = Dramaqueenerig
Vlarp = Nuchterig (nee er staat niet Nichterig!)
Waxxer = Vertederig (in combi met Stuntelig)
Weemz = Krommeniërig
Wizarddragon = Chocolatig (of Kalkaanslaggerig)
Wonderer = Stoerderig
X-man = Knuffelig
XMN8R = Vaderig
Ik was het niet hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 20:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
lolde heaumeau in het publiek bij Jensen liep me toch te paraderen met z'n tasje
Da's beterquote:Op donderdag 9 november 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp = Nuchterig (nee er staat niet Nichterig!)
Jaaaaaa!quote:Waxxer = Vertederig (in combi met Stuntelig)
Papa XMquote:XMN8R = Vaderig
Jij was daar niet bij de gillende wijven die de H&M afbraken in de Kalverstraat?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n moeder net: "Voel je je nu niet een slechte homo, nu je niet hysterisch bij H&M stond?"
Ik vond het gewoon niet mijn ding
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij was daar niet bij de gillende wijven die de H&M afbraken in de Kalverstraat?
quote:de·ca·dent (bn.)
1 ontaard, verworden.
2 zeer verfijnd, maar innerlijk krachteloos.
de·ca·den·tie (de ~ (v.))
1 geleidelijk verval.
2 overdreven zucht naar genot, naar het schone
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |