Prik eens een datum!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet maar nooit! *opent topic in R&P over onzekerheid*
Laten we die groepsknuffel van laatst nog eens proberen!

quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef maok het volgende:
ik fietste net langs de paterswoldseweg. Ze waren er met het astvalt bezig. De flat die er op kijkt was heel grappig om te zien, achter bijna elk raam stond wel een bejaarde te kijken wat er allemaal gebeurde, ik fietste bijna tegen de stoep aan omdat ik zo moest lachen.

Leuk project trouwens, wat is er met die spiegel gebeurd?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:08 schreef nietzman het volgende:
Die huggers zijn gewoon pikkedieven van ons Spiegel project.

Astvaltquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef maok het volgende:
ik fietste net langs de paterswoldseweg. Ze waren er met het astvalt bezig. De flat die er op kijkt was heel grappig om te zien, achter bijna elk raam stond wel een bejaarde te kijken wat er allemaal gebeurde, ik fietste bijna tegen de stoep aan omdat ik zo moest lachen.

Ze maken wat mee op hun oude dag ja, ik zag het ookquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:52 schreef maok het volgende:

dankquote:

Die is door een andere klas vermoord omdat ze pissig waren dat we dat logge ding na een half jaar nog niet uit hun lokaal hadden gehaald.quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:49 schreef Chandler het volgende:Leuk project trouwens, wat is er met die spiegel gebeurd?

Niemeyer is niet zo heel ver, die zi je gelijk. Wel wat verder op de achtergrond is de Suikeruniequote:Op zondag 19 november 2006 00:06 schreef The_Terminator het volgende:
Laast even wat foto's in Gronignen gemaakt toen ik naar mijn werk moest.
Stukkie spoor, als je goed kijkt zie je in de verte Niemeyer:
[[url=http://fok.phserver.net/groningen/IMG_0499.jpg]afbeelding][/url]
Ha! een collega!quote:

Ik werk op de 7e, in het team van Riëtte. Ook MPHD uiteraardquote:Op zondag 19 november 2006 10:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ha! een collega!![]()
Welke verdieping en afdeling werk je dan?
(Ik op de 8e van gebouw 3, MPHD)
klopt, Boe heeft er inderdaad ook gewerkt.quote:Op zondag 19 november 2006 11:15 schreef nietzman het volgende:
Werkt half FOK! bij KPN ofzo? Boe zat er ook geloof ik.

Dan zie je me vast wel een keer. Ik ga namelijk ook wel eens naar de 6e als er nergens meer plek te vinden is...quote:

Ik zit in het team van Hansquote:Op zondag 19 november 2006 15:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik werk op de 7e, in het team van Riëtte. Ook MPHD uiteraard![]()
[..]
klopt, Boe heeft er inderdaad ook gewerkt.

Ik werk ook bij cendrisquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:26 schreef Tommeke het volgende:
Sowieso werkt half Groningen bij de KPN volgens mij
Ik werk zelf bij Cendris, ook mensen lastig vallen via de telefoon![]()
Meestal fiets ik ook over die brug richting mijn werk!

Jup ik ook. De mensen vallen mij lastigquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef maok het volgende:
[..]
Ik werk ook bij cendrismaar ik val geen mensen lastig, ze bellen mij

Is inbound een beetje leuk om te doen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup ik ook. De mensen vallen mij lastig

Je werkt bij de RuG? Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:52 schreef RemCOW het volgende:
Ik werk gewoon bij de RuG, lekker makkelijk

Ik zou outbound niet kunnen doen, ik hou er niet van door ze lastig gevallen te worden en slachtoffers van outbound krijg ik soms scheldend aan de lijn. Mensen dingen aansmeren komt niet overeen met hoe ik zelf ben. Inbound ligt me veel beter. Ik werk op de Helpdesk (van Internetplusbellen), je bent behulpzaam, je wordt over het algemeen gebeld met mensen die hulp nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Is inbound een beetje leuk om te doen?
Word op outbound soms helemaal gek, maar het is wel altijd erg gezellig!

Dat is zeker zo, zij bellen jou dus meestal is de toon anders. Maar 90% van de mensen aan de telefoon is aardig en scheld niet. Heb een paar keer outbound voor internet+bellen gedaan, waren best leuke gesprekken. Ik bel nu op Natufit, mensen visolie aansmerenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zou outbound niet kunnen doen, ik hou er niet van door ze lastig gevallen te worden en slachtoffers van outbound krijg ik soms scheldend aan de lijn. Mensen dingen aansmeren komt niet overeen met hoe ik zelf ben. Inbound ligt me veel beter. Ik werk op de Helpdesk (van Internetplusbellen), je bent behulpzaam, je wordt over het algemeen gebeld met mensen die hulp nodig hebben.

Open er een topic overquote:Op woensdag 22 november 2006 00:42 schreef kutvent het volgende:
Godverdomme, kutgroningen, er gaat verdomme alles boven!
Kutboeren!

http://www.martinikerk.nl/activiteiten/activiteitenb.htmlquote:Op woensdag 22 november 2006 01:53 schreef du_ke het volgende:
Namen ze vandaag een of ander concert op in de martinikerk? allemaal tv wagens enzo.

Ja die site had ik ook al gevondenquote:Op woensdag 22 november 2006 07:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
http://www.martinikerk.nl/activiteiten/activiteitenb.html
Hier staat niks over een of andere activiteit, dus je weet het niet he

Zondagmorgen allemaal voor de buisquote:Op woensdag 22 november 2006 09:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die site had ik ook al gevonden.
Maar het is dus de EO
TV-opname Nederland Zingt in Groningen

Kornalijnstraat, blijkt 2 straten verderop te zijn. Had ik geen idee vanquote:

Voeg jezelf toe via de Wikiquote:Op woensdag 22 november 2006 17:28 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Voeg mij maar toe aan de Rivierenbuurt

Ik reed er na het werk langs in de bus, de straat was ook afgezet en allemaal sirenes enzo!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:55 schreef MmadviewW het volgende:
Wat een brandlucht in de stad, las dat er een grote brand in de Paterswoldseweg is, maar hier aan andere kant centrum hangt een zware brandlucht.

Nestorquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je werkt bij de RuG? Hoe dat dan?
Overigensheb ik ook even voor ze gewerkt, studentassistent bij Bureau Studentenzaken

Jannes heeft naar mij gezwaaid. Ik win.quote:Op zaterdag 25 november 2006 07:43 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Een blijde ochtend in de stad, het regent ende waait, maar dat zal mij niet weerhouden om straks in de barre lauwte de halve stad door te fietsen
(ja, ik ben vrolijk)

Euh, ik heb Jannes vorige week een handje gegevenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jannes heeft naar mij gezwaaid. Ik win.

Nog een kpn-ner hier, order navraag desk, waar een rood lampje tegenwoordig een uitzondering isquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zou outbound niet kunnen doen, ik hou er niet van door ze lastig gevallen te worden en slachtoffers van outbound krijg ik soms scheldend aan de lijn. Mensen dingen aansmeren komt niet overeen met hoe ik zelf ben. Inbound ligt me veel beter. Ik werk op de Helpdesk (van Internetplusbellen), je bent behulpzaam, je wordt over het algemeen gebeld met mensen die hulp nodig hebben.

Jawel, moet je wel achteraan aansluiten. Er is nogal veel animo, je begrijpt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:19 schreef nietzman het volgende:
Mag ik je aanraken?

Whehehehehhehehhehehehquote:Op woensdag 22 november 2006 07:34 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast? Wehehehe.

Bij ons is er zat ES energyquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:18 schreef MmadviewW het volgende:
Ja, hebben ze niet eens van die goedkope ES energydrink meerdinsdag hertentamen
![]()

Maar jullie zijn op zaterdagavond niet tot 10 uur open!quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |