Klinkt gezelligquote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dan spoelt Zernike dus ook weg en hebben een groot deel van de studenten niets meer te doen.
Het gevolg zal algehele verveling en rellen zijn. De ME zal hier komen en de staat van beleg zal worden afgekondigd. Ten slotte zullen de rellen zich verspreiden door de rest van het land en zullen er elke dag vele tientallen auto's afbranden![]()
Je gaat niet per definitie dood van overstromingen hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 20:38 schreef Geeranne het volgende:
Als Groningen overstroomt, ben ik als eerste dood. Delfzijl.![]()
Gooi het maar in de groep hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik heb jullie weer gevonden.
Bijkomen van een operatie valt niet mee... ik ga weer even liggen.
4 verstandskiezen eruit gesneden, 2 implantaten geplaatst. Onder volledige narcose, dus daarvan herstellen duurt iets langer dan van een standaard tandartsbezoekje, zoals iedereen lijkt te denken.quote:
Vergeet Kernfysisch Versneller Instituut nietquote:Op donderdag 9 november 2006 15:33 schreef teigan het volgende:
ach, als het zernike wegspoelt zijn we toch allemaal dood door de troep die er uit het scheikundelab komt zetten...
Ik heb ook 4 verstandskiezen eruit, maar niet 2 implantaten ervoor in de plaatsquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
4 verstandskiezen eruit gesneden, 2 implantaten geplaatst. Onder volledige narcose, dus daarvan herstellen duurt iets langer dan van een standaard tandartsbezoekje, zoals iedereen lijkt te denken.
Ja, wat zít daar eigenlijk? Behalve een Kernfysisch versnellerquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:07 schreef Cassius het volgende:
[..]
Vergeet Kernfysisch Versneller Instituut niet![]()
Deeltjes op andere deeltjes afschieten en dan goed kijkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, wat zít daar eigenlijk? Behalve een Kernfysisch versneller?
Wat doen ze daar nou precies?
Kun je dan geld inzetten op wie dr wint?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Deeltjes op andere deeltjes afschieten en dan goed kijken![]()
Ben er es een keer op een open dag geweest, best interessant.
Naast de Brood expo?quote:Op zondag 12 november 2006 10:49 schreef nietzman het volgende:
* nietzman mag heel hip een soort van schaduwexpositie in het Groninger museum in gaan richten.
Die implantaten kwamen niet in de plaats voor de verstandskiezen, hehe. Ik heb geen hoektanden namelijk, dus daar werd het nu wel eens tijd voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:09 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb ook 4 verstandskiezen eruit, maar niet 2 implantaten ervoor in de plaats
Waarom heb je niet voor plaatselijke verdoving gekozen?
Je verneemt dr niks van heur, een paar uur later pasquote:Op zondag 12 november 2006 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
4 verstandskiezen tegelijk eruit met plaatselijke verdoving? Ik slik mn tong liever niet in...
Meisjes die verdoofd zijn van de narcose zijn altijd makkelijkerquote:Maar iedereen was wel erg lief in het ziekenhuis, en de mannelijke OK-assistent flirtte zelfs nog met me toen ik een verband om m'n hoofd had
![]()
Tegen die tijd verneem je misschien wel helemaal nergens ooit meer iets vanquote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je verneemt dr niks van heur, een paar uur later pas
[..]
Meisjes die verdoofd zijn van de narcose zijn altijd makkelijker
Oh sorryquote:Op zondag 12 november 2006 19:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tegen die tijd verneem je misschien wel helemaal nergens ooit meer iets van![]()
Het was nog vóór de narcose![]()
een beetje net als dat spelletje dat je 2 eieren tegen elkaar aan slaat denk ikquote:Op zondag 12 november 2006 00:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kun je dan geld inzetten op wie dr wint?
Nee, Brood staat in het Starck paviljoen, voor zover ik weet gaat die expo lopen in Mendini, aan de kant van de ingang dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |